شمانیوز
شما نیوز

اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در بانک ملی ایران

بانک ملی ایران به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامت مشتریان و کارکنان خود، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را به صورت دقیق و مستمر در دستور کار دارد.

اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در بانک ملی ایران

 

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک تلاش دارد تا در روزهای شیوع کرونا ضمن توسعه امکانات خدمات غیرحضوری و همچنین تداوم خدمت رسانی مناسب در شعب خود، پروتکل های بهداشتی را نیز به صورت دقیق اجرایی کند.

 

ضد عفونی مستمر شعب، تب سنجی کارکنان در بدو ورود، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین کارکنان، فاصله گذاری در حین ارائه خدمات به مشتریان و... از جمله این اقدامات به شمار می رود.

 

تا پایان سال 1398، بیش از ۱۴۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی دست، یکصد هزار لیتر محلول ضد عفونی سطح و سطوح (رقیق شونده)، بیش از ۴۴۰ هزار انواع ماسک و ۶۰۰ هزار انواع دستکش بین واحدهای بانک توزیع شده است.

 

ضمن اینکه توزیع اقلام و ملزومات بهداشتی برای شعب و واحدهای بانک در سال جاری و پایان دوره بحران نیز ادامه دارد.

 

همچنین در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و افزایش ایمنی و سلامت مشتریان و کارکنان، امکان ارائه خدمات بانکی در چارچوب مقررات از طریق خدمات بانکداری الکترونیک این بانک مانند بام، بله، نشان پرداخت، همراه بانک و تلفن بانک 09622 فراهم است.

 

بانک ملی ایران از مشتریان گرامی تقاضا دارد به منظور حفظ سلامتی خود و خادمان شبکه بانکی ضمن بهره مندی حداکثری از خدمات غیرحضوری و بانکداری الکترونیک در صورت مراجعه حضوری نیز با تمهیدات اخیر این بانک همکاری بعمل آورند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied