شمانیوز
شما نیوز

بزرگ‌ترین عرضه اولیه تاریخ بورس انجام شد

تعداد ۸ میلیارد سهم شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، امروز (چهارشنبه) به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه اولیه تاریخ بورس با نماد معاملاتی "شستا" در بورس تهران عرضه و هر سهم این شرکت ۸۶۰ تومان کشف قیمت شد.

بزرگ‌ترین عرضه اولیه تاریخ بورس انجام شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از تسنیم: تعداد 8 میلیارد سهم شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، امروز(چهارشنبه) به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه اولیه تاریخ بورس و نیز دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی "شستا" در بورس تهران عرضه و هر سهم این شرکت 860 تومان کشف قیمت شد.

این میزان سهام در حالی در محدوده قیمتی 850 تا 860 تومان برای هر سهم و با سهمیه 10 هزار سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شده بود که مدیر این عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین، متعهد عرضه سازمان تامین اجتماعی و متعهدین خرید نیز شرکت‌های تامین سرمایه امین و سرمایه‌گذاری صبا تامین به میزان 50 درصد سهام قابل عرضه می‌باشند.

این گزارش می‌افزاید: از ابتدای امسال تا کنون تعداد یک میلیارد و 500 میلیون سهم شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین در روز 20 فروردین با نماد معاملاتی "صبا" در فرابورس ایران عرضه و با مشارکت یک میلیون و 930 هزار و 838 کد معاملاتی، هر سهم این شرکت 1200 تومان کشف قیمت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied