شمانیوز
شما نیوز

قدردانی مسئولین شهرستان لنجان از کادر درمان بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان

طی آیینی با حضور خدامراد صالحی فرماندار لنجان ، حجت الاسلام و المسلمین مسعود سرافراز امام جمعه ، مهدی ابایی بخشدار ، بابک محمدی شهردار فولادشهر و علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری از زحمات مدیران و کادر درمان این بیمارستان و پایگاه های بهداشت و سلامت شهر فولاد شهر پنج شنبه 21 فروردین ماه در سالن اجتماعات بیمارستان شهید مطهری قدردانی به عمل آمد .

قدردانی مسئولین شهرستان لنجان از کادر درمان بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور چین و پس از آن در ایران فعالیت لازم برای کسب آمادگی جهت مقابله با این بیماری را آغاز نمود و در این راستا یک بخش را به طور کامل به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داد .

 

این بیمارستان بر اساس دستور العمل های وزارت بهداشت ، سایر فعالیت های درمانی خود را کاهش و یا به طور کامل متوقف نمود و با ارائه خدمات کامل به بیماران کرونایی شهرستان لنجان ، همیاری شایان توجهی با این شهرستان انجام داد . 

 

شهردار فولاد شهر در این مراسم ضمن قدردانی از مدیران و کادر درمان بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان ، گفت : شهرداری به منظور مقابله با بیماری کرونا بیش از 120 هزار لیتر آب ژاول بین مردم توزیع کرده است.

 

وی افزود : روزانه با بیش از 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی ، اماکن عمومی شهر فولادشهر گندزدائی می شود .

 

2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied