شمانیوز
شما نیوز

بزرگترین عرضه اولیه بورس کشف قیمت شد

بزرگترین عرضه اولیه در بورس تهران مربوط به ۱۰ درصد سهام شستا با کشف قیمت هر سهم ۸۶۰۰ ریال انجام شد.

بزرگترین عرضه اولیه بورس کشف قیمت شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از فرارو: عرضه اولیه ۸۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در نماد شستا امروز به عنوان بزرگترین عرضه اولیه در بورس تهران با کشف قیمت ۸۶۰۰ ریالی هر سهم شستا انجام شد.

امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹ تعداد ۸ میلیارد سهم (۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم مردم و ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهم جهت عرضه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز شنبه مورخ ۳۰/۰۱/۱۳۹۹) معادل ۱۰ درصد از سهام سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه اولیه شد.

امروز طی مراسمی که به صورت آنلاین در فضای مجازی و آپارات رسمی بورس تهران پخش شد، تعداد ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم مردم و ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهم جهت عرضه به صندوق‌های سرمایه گذاری در روز شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹) معادل ۱۰ درصد از سهام سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد "شستا" به قیمت هر سهم ۸۶۰۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران تعداد شرکت‌های فعال در بورس به ۳۳۵ شرکت رسید و به ارزش بازار ۶۸۸ هزار میلیارد ریال افزوده شد.

بزرگترین عرضه اولیه بورس کشف قیمت شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied