شمانیوز
شما نیوز

برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود

افزایش پاسخ‌گویی تلفنی و اینترنتی به مشتریان سایپا

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری هموطنان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، قابلیت‌های فناورانه وب سایت و توان مرکز تماس خود را افزایش داده تا بیش از پیش پاسخگوی پرسش ها و درخواست‌های اینترنتی و تلفنی مشتریان باشد.

افزایش پاسخ‌گویی تلفنی و اینترنتی به مشتریان سایپا

به گزارش شمانیوز به نقل از سایپانیوز، این گروه خودروسازی با هدف اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان، درخواست‌های مشتریان را صرفاً به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ می دهد.

 

براین اساس، امکان مراجعه حضوری به سازمان فروش سایپا تا اطلاع ثانوی وجود ندارد و مشتریان سایپا می‌توانند تمامی درخواست های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com  ثبت و پیگیری کنند.

 

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواست‌های خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.

 

مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش داده و مشتریان سایپا می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست‌های خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود را با این مرکز مطرح کنند.

 

لازم به ذکر است از اسفندماه گذشته و پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان گروه خودروسازی سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا کرده و تمامی پرسش ها و درخواست های مشتریان سایپا فقط به صورت اینترنتی و تلفنی پاسخ داده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied