شمانیوز
شما نیوز

تغییر مالکیت بیش از 77616 میلیارد ریال اوراق بهادار در بورس تهران

در پایان معاملات تالارهای بورس اوراق بهادار تهران دوشنبه مورخ 1 اردیبهشت ماه 99، در 1 میلیون و 138 هزار دفعه، تعداد 7 میلیارد و 362 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 77 هزار و 616 میلیارد ریال معامله شد و ارزش بازار رقم معادل 25901 هزار میلیارد تومان را ثبت کرد.

 تغییر مالکیت بیش از 77616 میلیارد ریال اوراق بهادار در بورس تهران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل  بورس تهران، شاخص کل با 18974 واحد افزایش روبرو شد و به رقم 709010 واحد رسید.

 

شاخص کل هم وزن با 4156 واحد افزایش روبرو شد و به رقم 242263 واحد رسید.

 

شاخص بازار اول با 13210 واحد افزایش به رقم 499511 واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با 41147 واحد افزایش رقم 1513258 واحد را تجربه کرد.

 

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه گذاری غدیر، بانک ملت، گروه مپنا، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پتروشیمی نوری به نام خود اختصاص دادند.

 

از سویی دیگر بیشترین حجم معاملات را بانک تجارت، بانک صادرات ایران، بانک ملت،‌ گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندر عباس، پارس خودرو، صندوق سرمایه گذاری پارند پایدار سپهر، سرمایه گذاری خوارزمی و گلوکوزان به نام خود ثبت کردند.

 

 توقف و بازگشایی

توقف نماد (ومعادن1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت توسعه‌معادن‌وفلزات‌ (ومعادن1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

 

وقفه معاملاتی نماد (خمحرکه1) به علت تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت نیرو محرکه‌ (خمحرکه1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، تا پایان جلسه معاملاتی در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و ادامه معاملات از ابتدای روز معاملاتی بعد و در دامنه نوسان قیمت روزانه ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

 

وقفه معاملاتی نماد (کخاک1) به علت تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت صنایع‌خاک‌چینی‌ایران‌ (کخاک1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، تا پایان جلسه معاملاتی در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و ادامه معاملات از ابتدای روز معاملاتی بعد و در دامنه نوسان قیمت روزانه ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

 

توقف نماد (وامید1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی جاری بصورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

 

توقف نمادهای معاملاتی(لوتوس)،(سمازن)،(شکلر)

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت های تامین سرمایه لوتوس پارسیان(لوتوس)، سیمان مازندران(سمازن)جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، نیروکلر(شکلر)جهت برگزاری مجمع عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره متوقف خواهند شد.

 

توقف نماد (قنیشا1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

 نماد معاملاتی شرکت قند نیشابور (قنیشا1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی جاری بصورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد. 

 

بازگشایی نماد معاملاتی(وامید)

نماد معاملاتی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید(وامید)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'ب' با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد، همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است.

 

بازگشایی نماد معاملاتی(پترول)

نماد معاملاتی شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان(پترول)با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از 50درصدی قیمت سهام به شماره پیگیری 624415 مورخ 1399/01/31 آماده انجام معامله می باشد،همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است، ضروری است سرمایه گذاران محترم با توجه به تغییرات بیش از 50درصدی قیمت سهام ،اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال(codal.ir)که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر می باشد را مبنای تصمیم گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب نمایند.

 

بازگشایی نمادهای معاملاتی (قلرست)،(کساوه)

نماد معاملاتی شرکت های قند لرستان(قلرست)، صنایع کاشی و سرامیک سینا(کساوه)با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام به ترتیب با شماره های پیگیری 624462 مورخ 1399/01/31، 624725مورخ1399/02/01، آماده انجام معامله می باشند،همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است.

 

بازگشایی نماد معاملاتی (کطبس)

نماد معاملاتی شرکت زغالسنگ نگین طبس(کطبس)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'الف' بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.

 

بازگشایی نمادهای معاملاتی(وساخت)،(قنیشا)

نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری ساختمان ایران(وساخت)، قند نیشابور(قنیشا)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'ب' با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند، همچنین ادامه معاملات در نمادهای مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است.

 

اطلاعیه مهم درخصوص زمان انجام معامله در نماد معاملاتی (شستا)

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) تا اطلاع ثانوی در زمان جلسه معاملاتی(08:30 الی 12:30) معامله نخواهد شد.زمان انجام معامله در نماد مذکور از ساعت 13:31 الی 14:30 و بدون مرحله پیش گشایش انجام خواهد شد.

 

قرارداد های آتی سبد سهام

در بازار قرارداد های آتی سبد سهام، تعداد 1 قرارداد به ارزش بیش از 29 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

 

ابزار بدهی                              

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد 148 هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از 141 میلیارد ریال معامله شد.

 

صندوق های قابل معامله (ETF)      

در بازار صندوق های قابل معامله که صندوق های قابل معامله و صندوق های سرمایه گذاری شاخصی قابل معامله داد و ستد می شود، 428 میلیون و 656 هزار واحد از صندوق سرمایه گذاری به ارزش کل بیش 4491 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

 

بازار اختیار معامله  

در بازار اوراق مشتقه تعداد 17468 قرارداد به ارزش بیش از 17 میلیارد و 646 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied