شمانیوز
شما نیوز

قطعه سازان برای جهش تولید کیفی در ایران خودرو به خط شدند

اتاق شیشه ای نقطه عطف تعامل ایران خودرو و قطعه سازان

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور از آمادگی قطعه سازان برای همکاری گسترده با ایران خودرو برای جهش تولید کیفی و تداوم نهضت داخلی سازی خبر داد.

اتاق شیشه ای نقطه عطف تعامل ایران خودرو و قطعه سازان
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرخودرو٬ دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور از آمادگی قطعه سازان برای همکاری گسترده با ایران خودرو برای جهش تولید کیفی و تداوم نهضت داخلی سازی  خبر داد. 

 

آرش محبی نژاد دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور گفت : از شهریور ماه سال گذشته تعامل ایران خودرو و سازندگان قطعه با عنوان اتاق شیشه ای به عنوان یکی از راهبردهای مدیرعامل  این شرکت در دستور کار قرار گرفت که نقطه عطفی در تاریخ صنعت خودرو و قطعه سازی به شمار می رود . 

 

وی اظهار داشت: نگاه صادقانه و جامع ایران خودرو به همه شرکت های سازنده قطعه به عنوان یک روند جدید تعمیق همکاری ها میان ایران خودرو و شرکت های سازنده قطعه توانست زمینه های تازه ای از رشد و توسعه  صنعت قطعه سازی را شکل دهد.

 

دبیر انجمن صنایع همگن ، نیرو محرکه و قطعه سازان ادامه داد:  روند رو به رشد آمار تولید در ایران خودرو که از اذر ماه سال گذشته به اوج رسید نشان داد که این تعامل موجب تحول در صنعت خودروسازی می شود. 

 

محبی نژاد ابراز امیدواری کرد که در سال جاری  روند تازه ای از همکاری میان ایران خودرو و قطعه سازان  بیشتر از  سال قبل  شکل خواهد گرفت و تمامی قطعه سازان آماده  همکاری های گسترده تر با ایران خودرو هستند.

 

دبیر انجمن صنایع همگن همچنین تاکید کرد:  مدیریت عامل ایران خودرو و تمامی مدیران آن و نیز شرکت ساپکو  همیشه در نشست های متعدد با قطعه سازان نهایت همکای و همدلی را داشته و دارند و این عامل در تعمیق تعامل طرفین بسیار اهمیت دارد. 
 
دبیر انجمن صنایع همگن گفت : تنها نگرانی  ما مقوله قیمت گذاری دستوری حودرو است که امیدوارم  در این  مورد تصمیمات خوبی  از سوی دستگاه های مربوطه گرفته شود. 
 
وی خاطرنشان کرد:  حتی در ایام تعیطلات نورزوی و تبعات ناشی از ویروس کرونا تعاملات و مذاکرات خوبی با مدیریت ایران خودرو برای تداوم همکاری ها داشتیم و زمینه های برای  جهش تولیدکیفی در دستور کار قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied