شمانیوز
شما نیوز

قدردانی رئیس جمهور از وزیر صمت برای تداوم و ارتقای تولیدات صنایع معدنی در شرایط تحریم

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در آیین افتتاح مجتمع آلومینیوم جنوب که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل این واحد در استان فارس برگزار شد، از تلاش های وزیر صنعت، معدن و تجارت برای سرعت بخشیدن به تکمیل این طرح و همچنین اقدامات انجام شده برای عبور از تحریم ها در حوزه صنایع معدنی قدردانی کرد.

قدردانی رئیس جمهور از وزیر صمت برای تداوم و ارتقای تولیدات صنایع معدنی در شرایط تحریم

به گزارش شمانیوز به نقل از شاتا، دکتر حسن روحانی گفت: لازم می دانم بابت 2 موضوع مهم از وزیر صنعت، معدن و تجارت قدردانی کنم، تشکر اول من از آقای رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت بابت این مسئله است که صنایع معدنی کشور در مرحله اول تحریم ها با مشکلاتی مواجه شد که شخص شما و مجموعه وزارت صمت در این خصوص کار بزرگی انجام داد و هیچ واحدی متوقف نشد.

 

وی افزود: تشکر بعدی من همین طرح آلومینیوم جنوب است که در یک زمان بندی مناسب و در دوره کوتاهی به ثمر نشست و این می تواند الگویی برای سایر طرح های کشور شود.

 

رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد: در مجموع در این حوزه کار بزرگی انجام گرفته است و این طرح یکی از آثار برجام در سال ۹۴ بود که امروز تکمیل و وارد مرحله تولید شده است.

 

دکتر حسن روحانی با اشاره به برخی آمار ارائه شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش تولیدات فلزات اساسی کشور در طول سال ۹۸، گفت: در صنعت آلومینیوم با اجرای این طرح و همچنین مجتمع صنعتی جاجرم تولید آلومینیوم 2 برابر شده است و این افتخار دولت تدبیر و و امید است که در این حوزه با رشد 100 درصدی مواجه شدیم.

 

رئیس جمهور همچنین توضیحات ارائه شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت در راستای توسعه صنایع بالادستی صنعت آلومینیوم و همچنین صنایع پایین دستی طرح آلومینیوم جنوب امیدوار کننده توصیف کرد و از همه تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied