شمانیوز
شما نیوز

تولید ۷۰ هزار و ۲۵ تن آهن اسفنجی در اولین ماه سال

در فروردین ماه امسال، ۷۰ هزار و ۲۵ تن آهن اسفنجی در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری تولید شد.

تولید ۷۰ هزار و ۲۵ تن آهن اسفنجی در اولین ماه سال

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت، جمشید علی بابایی مدیر عملیات و سرپرست تکنولوژی و توسعه فولاد سفیددشت، اظهار داشت: واحد احیای مستقیم این شرکت در اولین ماه از سال جهش تولید، ۷۰ هزار و ۲۵ تن آهن اسفنجی تولید کرد.

 

او افزود: این میزان تولید نسبت به فروردین ماه پارسال با رشد هشت درصدی همراه بوده است.

 

علی بابایی اضافه کرد: هم اکنون واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت با پیشرفت ۸۱.۵ درصدی همراه است که با تلاش پرسنل، پیمانکاران و مسئولین این شرکت امسال شاهد اولین ذوب این واحد خواهیم بود.

 

او با بیان اینکه حفظ سلامت همکاران و پرسنل از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: کارکنان با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت تمامی موارد بهداشتی در محل کار حضور یافتند و این وضعیت تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

 

علی بابایی افزود: در سالی که به نام «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نام گذاری شده است، تولید این شرکت در سایه ایمنی و تأکید بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی برقرار خواهد بود.

 

کارخانه فولاد یک میلیون تنی فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری دارای سه فاز شامل احیای مستقیم، فولاد سازی و زیر ساخت، جنبی و پشتیبانی است و به عنوان یک طرح پیشتاز در بین طرح‌های هفتگانه فولاد کشور به شمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied