شمانیوز
شما نیوز

کسب رکورد ماهانۀ تولید آهن اسفنجی در واحدهای احیا مستقیم فولاد مبارکه

جهادگران ناحیۀ آهن‌سازی در سـال جــــــهش تولیـــــــــد و در فروردین ماه، با تلاش مضاعف خود و با تولید 711 هزار و 500 تن آهن اسفنجی. رکورد قبلی 700 هزار و 544 تنی خود را که در فــروردیـن 1398 به دست آمــده بـــود، با موفقیـــت و سربلنــــدی پشت سر گذاشتند.

 کسب رکورد ماهانۀ تولید آهن اسفنجی در واحدهای احیا مستقیم فولاد مبارکه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، داریوش رشیدی مدیر ناحیۀ آهن‌سازی با اعلام این خبر افزود: مأموریت ناحیۀ آهن‌سازی تأمین آهن اسفنجی و آهک و دولومیت موردنیاز ناحیۀ فولادسازی با کمیت و کیفیت مناسب است. خوشبختانه با همت کارکنان واحدهای احیا مستقیم  و همکاری دیگر واحدهای ناحیه، اعم از گندله‌سازی، مواد خام و برنامه‌ریزی تولید و تعمیرات، و با پشتیبانی واحدهای خدماتی و ستادی، در فروردین ماه 99، هم‌زمان با نام‌گذاری سال جاری با عنوان سال «جهش تولید» که می‌تواند حرکت روبه‌رشدی در اقتصاد کشور ایجاد کند،  این همکاری به شکل مطلوب محقق شد و نتیجۀ آن دستیابی به این رکورد غرورآفرین بود.

 

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوعی که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد این است که این موفقیت درخشان و جهش تولید با توجه به شرایط ویژۀ موجود در حوزۀ سلامت و همپای مدافعان این عرصه، با حضور در جبهۀ صنعت کشور و  با همدلی و وفاق کارکنان که همواره یکی از شاخصه‌های بارز فولاد مبارکه بوده است حاصل شد.

 

رشیدی ادامه داد: در ناحیۀ آهن‌سازی همواره عمل براساس رویه‌های سازمانی با در نظر گرفتن موارد ایمنی و بهداشتی، همگام با دیگر قسمت‌های سازمان مد نظر بوده و کارِ گروهی در سایۀ راهبری یکپارچه برای تحقق اهداف تعیین‌شده برای ناحیۀ آهن‌سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  امیدواریم افزایش تولید در سایۀ الطاف الهی و همت کارکنان  کماکان تداوم داشته باشد.

 

وی از تمامی کارکنان ناحیۀ آهن‌سازی اعم از امانی و پیمانی، واحدهای سرویس‌دهنده و پشتیبانی و همچنین از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت تشکر و قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied