شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مهندس یزدی زاده به مناسبت هفته کار و کارگر

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی صادر کرد.

پیام تبریک مهندس یزدی زاده به مناسبت هفته کار و کارگر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

به نام یکتای صانع

 

جهان آینده، متعلق به کسانی است که به بهبودی آن می اندیشند . صاحبان فردا ، امروز خود را غنی تر از دیروز می خواهند و کارگران پیشگامان حیات بدیع آینده هستند . دست هایی که آیینه تلاش روزگارند و بهروزی روزگار را به ارمغان می آورند.

 

چشمه سار زلال زندگی با کار جلا و روشنی می یابد و کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد ، تعالی و شکوفایی هستند و در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی کارگران بهتر استفاده شده توسعه و پیشرفت ، رونقی دو چندان داشته است .

 

یکی از مهمترین ویژگی های کارگران جوهره مسئولیت پذیری است . شعله ای فروزان که بر جان کارگران متعهد است و روح بی قرار آنان را بر آن می دارد تا شعله عشق و استمرار تولید را پروانه وار در آغوش کشند و پرچم افراشته شان را برساحت استقلال اقتصادی کشور به اهتزار در آورند .

 

  ذوب آهن اصفهان نام کارگران را به نیکی بر تاریخ خود ثبت کرده است و رشد و حضور خود را در بازارهای جهانی رهین وجود مبارک آنان می داند .

 

روز کارگر را در ماه های آغازین سال جهش تولید بر همه همکاران شریفی که زمینه ساز شکوفایی و اعتلای همه جانبه کشور هستند تبریک و شادباش عرض کرده ، بهروزی و تندرستی عزیزان را خواستارم .

 

                                                                منصور یزدی زاده

                                                      مدیر عامل ذوب آهن اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied