شمانیوز
شما نیوز

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد:

اقدام جدی بیمه سلامت در صیانت از حقوق بیمه شدگان در زمان شیوع کرونا

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و لزوم صیانت از سلامت بیمه شدگان تحت پوشش در بیمه سلامت مد نظر است.

اقدام جدی بیمه سلامت در صیانت از حقوق بیمه شدگان در زمان شیوع کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا؛ سید جواد ساداتی نژاد گفت: سازمان بیمه سلامت ایران دردوره شیوع کرونا در کشور با ارائه خدمات بسیار خوب به موسسات طرف قرارداد و بیمه شدگان تحت پوشش خوش درخشید.

 

نماینده کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود : از عملکرد بسیار خوب  مدیریت کلان سازمان بیمه سلامت ایران در پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و موسسات طرف قرارداد ازجمله بیمارستانها،داروخانه ها ،پزشکان و پارکلینیک ها قدردانی می کنیم، این مساله سبب می شود تا این موسسات با دلگرمی بیشتر با بهترین نحو به بیمه شدگان و مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ارائه خدمت کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و لزوم صیانت از سلامت بیمه شدگان تحت پوشش تصریح کرد: اقداماتی چون تمدید اعتبار دفترچه ها ی بیمه سلامت فاقد اعتبار در سامانه های بیمه سلامت تا پایان خرداد سال جاری و تمدید پروندهای بیماران از جمله بیماران دیابتی و سرطانی باعث شد تا بیمه شدگان با مراجعه کمتر به مراکز و شیوع کرونا جلوگیری و همچنین رضایت بسیار خوب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را به همراه داشت.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این سازمان در بحث کاهش و مدیریت هزینه اقدامات خوبی را انجام داده است، لذا امیدواریم با همکاری مجلس و تصویب قانون،خدمات رفاهی بهتری را شاهد باشیم تا با رفع چالش‌های اعتباری و مالی سازمان، خدمات بهتری نیز به بیمه شدگان و اقشار آسیب پذیر جامعه ارائه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied