شمانیوز
شما نیوز

پیوستن تجارت‌نو به رزمایش همدلی با توزیع ۱۵۰۰ بسته حمایتی

پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی برحضور در رزمایش همدلی و کمک مومنانه در شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی بسته های حمایتی بیمه تجارت‌نو در میان مراکز بهداشتی و درمانی مناطق محروم و خانواده های کم بضاعت توزیع شد.  

پیوستن تجارت‌نو به رزمایش همدلی با توزیع ۱۵۰۰ بسته حمایتی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ معاون توسعه سازمانی با اعلام اینکه این شرکت درعمل به مسئولیت اجتماعی جزو اولین ها بوده است، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا که اثرات منفی قابل توجهی دربخش درمان به دنبال داشت و همچنان نیز دارد، بنابر دستور مدیر عامل حمایت از مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها به خصوص آنهای که از لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی نداشتند در دستور کار قرار گرفت.

 

ابراهیم غلامی افزود: درگام اول برای تهیه ماسک، مواد ضد عفونی کننده و دیگر اقلام مورد نیاز مبلغ یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافت که با شناسایی مراکز درمانی نیازمند توسط معاونت توسعه سازمانی، بخشی از بودجه ترجیحا صرف خرید اقلام و بخشی هم به شکل نقدی کمک رسانی شد.

 

فرصتی برای همدلی

معاون توسعه سازمانی با تاکید بر اینکه بیمه تجارت‌نو اعتقاد دارد سهم خود را در مسئولیت اجتماعی به ویژه پیروی از منویات مقام معظم رهبری ایفا کند، اظهارداشت: درحال حاضر با تعطیلی تعداد زیادی از کسب و کارها، صاحبان این مشاغل در تامین حداقل های روزانه خانواده خود دچار مشکل شده اند.

 

وی اظهار داشت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه فرصت خوبی است تا هموطنان به حد بضاعت از مشکلات هم گره گشایی کنند. در قالب این طرح ملی انسان دوستانه که به نوعی هوای همدیگر را داشتن است، بیمه تجارت‌نو۱۵۰۰ بسته حمایتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در میان خانواده های بی بضاعت و کم درآمد توزیع کرد.

رزمایش-همدلی-2-2

 

رزمایش-همدلی-1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied