شمانیوز
شما نیوز

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان :

رویکرد اصلی سازمان تأمین اجتماعی حمایت از کارگران است

همزمان با گرامیداشت هفته کارگر، قربان درویشی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر خوزستان با سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان دیدار و گفتگو کرد.

رویکرد اصلی سازمان تأمین اجتماعی حمایت از کارگران است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با تبریک و گرامیداشت هفته کار و کارگر ضمن تشریح اهم اقدامات و فعایت های بعمل آمده بویژه با موضوع بیمه شدگان و کارگران گفت : تأمین اجتماعی متعهد به ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به جامعه کارگران است و بر این اساس سعی نموده است تا با بهره مندی از فناوری های نوین رضایتمندی بیشتر مخاطبان را فراهم آورد.

 

وی توسعه فضای فیزیکی و اداری و خدمات دهی 36 شعبه تأمین اجتماعی در سطح استان در کنار خدمات غیرحضوری و دفاتر کارگزاری های رسمی را از اقداماتی برشمرد که در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی این رضایتمندی فراهم گردیده است.

 

همچنین قربان درویشی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر خوزستان با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی سازمان تأمین اجتماعی حمایت از کارگران است، گفت: بی تردید سازمان تأمین اجتماعی بعنوان ابزاری در حمایت از اقشار اجتماعی است و آسیب های اقتصادی نقش بسزایی بر عملکرد و کارایی آن خواهد داشت.

 

درویشی تصریح کرد : این انتظار به حقی است که دولت نسبت به تعهدات خود در قبال صندوق تأمین اجتماعی پایبند باشد چرا که جامعه کارگری بعنوان بیمه شدگان به این حمایت نیازمند است.

 

وی با تقدیر از همراهی سازمان تأمین اجتماعی با کارفرمایان و کارگران در روزهایی که شاهد شیوع بیماری کرونا بوده ایم، افزود: اقدامات به موقع و تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیریت عامل سازمان تامین اجتماعی توانست کمک بسزایی در بهبود وضعیت موجود و کاهش بار روانی فراهم آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied