شمانیوز
شما نیوز

تغییر مالکیت بیش از 88808 میلیارد ریال اوراق بهادار در بورس تهران

در پایان معاملات تالارهای بورس اوراق بهادار تهران دوشنبه مورخ 9 اردیبهشت ماه 99، در 1 میلیون و 187 هزار دفعه، تعداد 6 میلیارد و 705 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 88 هزار و 808 میلیارد ریال معامله شد و ارزش بازار رقم معادل 31746 هزار میلیارد تومان را ثبت کرد.

 تغییر مالکیت بیش از 88808 میلیارد ریال اوراق بهادار در بورس تهران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل  بورس تهران، شاخص کل با 25473 واحد افزایش روبرو شد و به رقم 845978 واحد رسید.

 

شاخص کل هم وزن با 4878 واحد افزایش روبرو شد و به رقم 276646 واحد رسید.

 

شاخص بازار اول با 19040 واحد افزایش به رقم 601837 واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با 49831 واحد افزایش رقم 1781406 واحد را تجربه کرد.

 

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری غدیر،‌ فولاد مبارکه اصفهان،  سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادر ملو، بانک ملت، سرمایه گذاری دارویی تامین، پتروشیمی پارس، مخابرات ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان به نام خود اختصاص دادند.

 

از سویی دیگر بیشترین حجم معاملات را بانک پارسیان، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، سرمایه گذاری غدیر،‌ بانک اقتصاد نوین، گلوکوزان، لیزینگ رایان سایپا،  بین المللی توسعه ساختمان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و ماشین سازی اراک به نام خود ثبت کردند.

 

 توقف و بازگشایی

توقف نماد (ولصنم1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد معاملاتی شرکت لیزینگ‌صنعت‌ومعدن‌ (ولصنم1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

 

توقف نماد (غبشهر1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت صنعتی‌ بهشهر (غبشهر1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

 

وقفه معاملاتی نماد (قصفها1) (غمارگ1) (وبیمه1)  به علت تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت قنداصفهان‌ (قصفها1) مارگارین‌ (غمارگ1) سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ بیمه‌ (وبیمه1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، تا پایان جلسه معاملاتی در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و ادامه معاملات از ابتدای روز معاملاتی بعد و در دامنه نوسان قیمت روزانه ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

 

توقف نمادهای معاملاتی(سغرب)،(دالبرح)

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت صنایع سیمان غرب(سغرب)جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، حق تقدم شرکت البرز دارو(دالبرح)با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی متوقف خواهند شد.

 

توقف نماد (وبصادر1) به علت تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت بانک صادرات ایران (وبصادر1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد. لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت نمایند.

 

توقف نماد (فولاژ1) به علت تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت فولاد آلیاژی ایران (فولاژ1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد. لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت نمایند.

 

توقف نماد (شفن1) به علت تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی فناوران (شفن1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد. لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت نمایند.

 

توقف نماد (غنوش1) به علت تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت نوش‌مازندران‌ (غنوش1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد. لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت نمایند.

 

توقف نماد (شبندر1) به علت تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت بندرعباس (شبندر1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد. لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت نمایند.

 

توقف نماد (وبملت1) به علت تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت بانک ملت (وبملت1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد. لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت نمایند.

 

توقف نماد (خاهن1) به علت تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت آهنگری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ (خاهن1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد. لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت نمایند.

 

ادامه توقف نماد (فنوال1) به علت عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت

طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شرکت نورد آلومینیوم‌ (فنوال1)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای 2 روز کاری ادامه می یابد.

 

توقف نماد (مرقام1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت ایران‌ارقام‌ (مرقام1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی جاری بصورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

 

بازگشایی نماد معاملاتی(دیرانح)

نماد معاملاتی حق تقدم شرکت ایران دارو(دیرانح)با توجه به اعلام مهلت پذیره نویسی بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.

 

بازگشایی نماد معاملاتی (وغدیر)

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری غدیر(وغدیر)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مبنی بر تقسیم سود نقدی بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.

 

بازگشایی نماد معاملاتی (قشهد)

نماد معاملاتی شرکت شهد(قشهد)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد، همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است.

 

بازگشایی نمادهای معاملاتی (خکار)،(سپ)

نماد معاملاتی شرکت های ایرکا پارت صنعت(خکار)،پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ) با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام به ترتیب با شماره های پیگیری 627557 مورخ 1399/02/08، 627457مورخ 1399/02/08 آماده انجام معامله می باشند، همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است، ضروری است سرمایه گذاران محترم با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام ،اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال(codal.ir)که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر می باشد را مبنای تصمیم گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب نمایند.

 

بازگشایی نماد معاملاتی (سیدکو)

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان(سیدکو) با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام با شماره پیگیری 627833 مورخ 1399/02/09، آماده انجام معامله می باشد،همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است، ضروری است سرمایه گذاران محترم با توجه به تغییرات بیش از 50درصدی قیمت سهام ،اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال(codal.ir)که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر می باشد را مبنای تصمیم گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب نمایند.

 

بازگشایی نماد صندوق بذر امید آفرین (بذر)

نماد معاملاتی صندوق سرمایه گذاری بذر امید آفرین (بذر) با توجه به رفع اشکال در بروزرسانی NAV آماده انجام معامله می باشد.

 

بازگشایی نمادهای معاملاتی (تایرا)،(دانا)،(داناح)

نماد معاملاتی شرکت های تراکتورسازی ایران(تایرا)،بیمه دانا(دانا)، با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام به ترتیب با شماره های پیگیری 627676 مورخ 1399/02/08، 627621 مورخ 1399/02/08، حق تقدم بیمه دانا(داناح)با توجه به بازگشایی نماد اصلی، آماده انجام معامله می باشند، همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است، ضروری است سرمایه گذاران محترم با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام ،اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال(codal.ir)که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر می باشد را مبنای تصمیم گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب نمایند.

 

بازگشایی نماد معاملاتی(مرقام)

به اطلاع می رساند،نماد معاملاتی شرکت ایران ارقام(مرقام)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'ب' با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد، همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است.

 

قرارداد های آتی سبد سهام

در بازار قرارداد های آتی سبد سهام، تعداد 1 قرارداد به ارزش بیش از 34 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

 

ابزار بدهی                              

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد  43 هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از 42 میلیارد ریال معامله شد.

 

صندوق های قابل معامله (ETF)      

در بازار صندوق های قابل معامله که صندوق های قابل معامله و صندوق های سرمایه گذاری شاخصی قابل معامله داد و ستد می شود، 185 میلیون و 774 هزار واحد از صندوق سرمایه گذاری به ارزش کل بیش 2874 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

 

بازار اختیار معامله  

در بازار اوراق مشتقه تعداد 11994 قرارداد به ارزش بیش از 30 میلیارد و 60 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied