شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت روز کار و کارگر در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد

مراسمی متفاوت با حضور فعالین کارگری +تصاویر

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر مراسمی متفاوت نسبت به سال های گذشته با حضور فعالین کارگری و مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در مجتمع برگزار شد.

مراسمی متفاوت با حضور فعالین کارگری +تصاویر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام روز سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه مراسمی به مناسبت روز جهانی کار و‌کارگر با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ، فعالین کارگری و دیگر مدیران ارشد پتروشیمی بندرامام در سالن کنفرانس مجتمع برگزار شد.

 

این مراسم نسبت به مراسم سال های گذشته تفاوت هایی داشت که وجود ویروس کرونا یکی از این تفاوت ها را رقم زد و‌تمامی حاضران با ماسک و رعایت فاصله ایمنی در جلسه حاضر شدند.

 

در ابتدای مراسم آقای مشعلی  از فعالین کارگری حاضر در جلسه با ایراد سخنانی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و روز کارگر از اقدامات صورت گرفته در راستای  مساعدت های  رفاهی و معیشتی برای جامعه کارگری پتروشیمی بندرامام از جمع حاضر و مدیران شرکت تشکر و قدردانی کرد.

 

تفاوت دیگر این جلسه اتفاقی بود که برای اولین بار در مراسم روز جهانی کار و‌کارگر در پتروشیمی بندرامام صورت گرفت و فعالین کارگری با اهدا گل از حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و  دیگر روسای امور به دلیل تمامی فعالیت ها و تلاش هایی که برای جامعه کارگری شرکت انجام دادند تقدیر و تشکر نمودند.

 

طی این جلسه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و روز کارگر اظهار داشت: به دلیل جایگاه ویژه ای که جامعه کارگری در پتروشیمی بندرامام دارا است اولین مراسم در سال جاری را برای کارگران و با عنوان کار و کارگر برگزار کردیم.

 

وی افزود: شروع ماه مبارک رمضان فرصتی بر خودسازی و بازنگری در خصوصیات فردی واجتماعی است و‌ می بایست همگی از فرصت ماه مبارک به بهترین شکل استفاده کنیم و ضمن دعای خیر برای همدیگر ، طلب بخشش نموده ودر راستای توسعه هر چه بیشتر ارتباطات دوسویه تلاش کنیم.

 

حمیدرضا رستمی خاطرنشان کرد : از تمامی ارکان شرکت و تمامی همکارانی که از شروع ویروس کرونا در خط مقدم مقابله با آن قرار داشتند و همچنین کارکنان عملیاتی و نوبتکار که با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی ضمن حفظ سلامت سبب تداوم تولیدشدند ،  کمال تشکر و‌قدردانی را دارم.

 

در پایان این‌ مراسم مدیر عامل و دیگر مدیران ارشد پتروشیمی بندرامام با اهدا لوح تقدیر از جمعی از  کارگران نمونه شرکت به پاس خدمات و زحمات صورت گرفته در سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.

 

شایان ذکر است روز جهانی کار و‌کارگر ۱۱ اردیبهشت ماه می باشد و بدلیل اینکه مصادف با روز تعطیل است ، شرکت پتروشیمی بندرامام این مراسم را در ۹ اردیبهشت ماه برگزار کرد.

 

1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied