شمانیوز
شما نیوز

جزئیات وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی

رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی گفت: احتمالا با مذاکرات صورت گرفته، وام‌های ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی در خردادماه پرداخت می‌شود.

جزئیات وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی

به گزارش شمانیوز و به نقل از فارس: علی دهقان‌کیا رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی درباره جزئیات وام‌های ضروری بازنشستگان اظهار داشت: بازنشستگان کشوری هر ساله به میزان 5 میلیون تومان وام می‌گیرندو با توجه به اینکه تعداد آنها کم است 80 درصد بازنشستگان کشوری از این وام‌ها برخوردار می‌شوند.

وی بیان داشت: سازمان تأمین اجتماعی 3 میلیون و 300 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر دارد که هر ساله به 40 هزار نفر وام 3 میلیون تومانی داده می‌شود.

وی گفت:‌با توجه به اینکه تعداد بازنشستگان تأمین اجتماعی زیاد است و درصد کمی از آنها هر ساله از این تسهیلات برخوردار می‌شوند، بنابراین در حال مذاکره هستیم که میزان وام و تعداد بازنشستگانی که از آن بهره‌مند می‌شوند را در سازمان تأمین اجتماعی افزایش دهیم.

وی بیان داشت: بر همین اساس در صورت توافق تعداد وام‌ها را از 40 هزار تا 400 هزار در سال جاری می رسانیم و به هر بازنشسته نیز ۳ تا ۴ میلیون تومان وام پرداخت خواهیم کرد.

دهقان‌کیا خاطرنشان کرد: با بانک رفاه و سازمان تأمین اجتماعی مذاکراتی از سوی کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی صورت گرفته است و احتمالاً در صورت وجود زیرساخت‌های لازم در خردادماه این وام‌ها به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied