شمانیوز
شما نیوز

احراز هویت بیش از 33 هزار نفر از فعالان بازار سرمایه در سامانه سجام از طریق شعب بانک شهر

مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر با قدردانی از زحمات کارکنان شعب این بانک که با توجه به شرایط ویژه جامعه همچنان با تمام توان به ارائه به روزترین خدمات بانکی به مشتریان می پردازند،گفت:بواسطه جدیدترین خدمت بانک شهر تاکنون هویت بیش از 33 هزار نفر از فعالان بازار سرمایه در سامانه سجام از طریق شعب این بانک احراز شده است.

احراز هویت بیش از 33 هزار نفر از فعالان بازار سرمایه در سامانه سجام از طریق شعب بانک شهر

به گزارش شمانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سید جابر حسینی با بیان اینکه طی هفته های اخیر شاهد استقبال گسترده مشتریان از سامانه احراز هویت سجام در تمامی شعب بانک شهر بوده ایم،افزود: فعالان بازار سرمایه با حضور در این بانک و احراز هویت در سامانه سجام،در هیچ یک از مراجعات خود به نهادهای مالی نیاز به احراز هویت مجدد ندارند.

 

حسینی با اشاره به اینکه سجام یکی از سامانه های زیر ساختی در بازار سرمایه است که در آینده می تواند بسیاری از خدمات مورد نیاز سهامداران را به راحتی در اختیار آنها قرار دهد،تصریح کرد: تمامی فعالان بازار سرمایه اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف به ثبت‌نام در سامانه سجام و تکمیل فرآیند احراز هویت خود هستند.

 

وی ادامه داد:حضور سهامداران به صورت الکترونیکی در مجامع، دریافت سود سهام از سپرده گذاری و اطلاع از سودهای قابل دریافت آنها از ناشرین از جمله خدماتی است که سرمایه گذاران در آینده می توانند با احراز هویت در سامانه سجام دریافت کنند.

 

حسینی در پایان با اشاره به اینکه معتقدیم استقبال از عملیات تکمیل احراز هویت ثبت نام کنندگان در سامانه سجام از طریق تمامی شعب بانک شهر ،کماکان ادامه خواهد داشت،گفت: قطعا با توجه به روند فعلی قابل مشاهده، بانک شهر خواهد توانست همانند سایر خدمات قابل ارایه به مشتریان خود، در این زمینه نیز در شبکه بانکی کشور پیشرو باشد.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied