شمانیوز
شما نیوز

فولاد سنگان، نماد تحقق شعار سال در جهش تولید

تامین مواد اولیه کارخانجات فولادی یکی از مهمترین مولفه های زنجیره تامین فولاد و دستیابی به سند چشم انداز توسعه کشور است که ضمن افزایش فرصت های شغلی و همچنین حفظ اشتغال موجود در این بخش از صنعت، موجب رونق تولید و تحقق برنامه های چشم انداز اقتصادی کشور می شود.

فولاد سنگان، نماد تحقق شعار سال در جهش تولید

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان بر نقش معدن و جایگاه سنگان در اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: شرکت فولاد سنگان در دو بخش گندله سازی و کنسانتره سازی در راستای طرح های توسعه گروه فولاد مبارکه اصفهان، هم اکنون با حداکثر ظرفیت ممکن تولید در حال فعالیت است.

 

وی افزود: شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سال۹۴ در استان خراسان رضوی ، با سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان و به منظور تامین مواد اولیه فولاد مبارکه و کشور به ثبت رسید.

 

وی افزود: کارخانه گنـدله سازی ۵ میلیون تنی این شرکت در مرداد ماه ۱۳۹۶ افتتاح و هم اکنون نیز کارخانه ۵ میلیون تنی کنستانتره سازی آماده افنتاح و بهره برداری می باشد.

 

 امرایی مجموعه فعالیت های گسترده این شرکت جهت رفع مشکلات به ویژه در تامین آب، حمل و نقل ریلی ، صیانت از محیط زیست و حفاظت از منابع انسانی و ایفای مسئولیت های متعدد اجتماعی به عنوان محور فعالیت های این شرکت برشمرد و گفت: با همت کارکنان و تلاشگران این شرکت و هماهنگی و همدلی بین مدیران و کارکنان، خوشبختانه کارخانه، با بالاترین راندمان تولید در حال فعالیت است.

 

وی به ثبت رکوردهای متوالی تولید و تحویل به مشتری از طریق حمل و نقل ریلی در این شرکت اشاره کرد و گفت: فولاد سنگان همگام با سیاست های هلدینگ فولاد مبارکه در راستای تامین زنجیره مواد اولیه فولاد گام بر می دارد.

 

 مدیرعامل فولاد سنگان، با اشاره به اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در این شرکت گفت: صیانت از سرمایه های انسانی و اجتماعی و اقتصادی شرکت بسیار حائز اهمیت بوده از این رو با بالاترین حساسیت نسبت به سلامت کارکنان و ایجاد محیط سالم و مطمئن تلاش شده است و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: کارکنان این شرکت در شرایط بحرانی شیوع ویروس کووید۱۹، با رعایت کلیه دستورالعمل های مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، موفق به ثبت رکورد تولید ماهیانه گندله به میزان ۳۸۱ هزار و ۹۳ تن شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied