شمانیوز
شما نیوز

​پرداخت ٢١٦ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی توسط بانک صادرات ایران در سال ٩٨

بانک صادرات ایران در سال ٩٨ با اعطای بیش از ٢٠٦ هزار فقره تسهیلات حمایتی، بالغ بر ٢١٦ هزار میلیارد ریال به اقشار آسیب‌پذیر سراسر کشور پرداخت کرد.

​پرداخت ٢١٦ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی توسط بانک صادرات ایران در سال ٩٨

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، حمایت از بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و ارتقای زیر‌ساخت‌های اقتصادی در اقصی نقاط کشور، طی سال ٩٨، سهم قابل توجهی در بهبود سطح معیشت مردم این مناطق داشته به نحوی که در این سال ٢٠٦ هزار و ٨٠ فقره وام  به ارزش بالغ بر ٢١٦ هزار و ٤٠٩ میلیارد ریال توسط بانک صادرات ایران به این امر اختصاص یافت.

 

اعطای وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، حمایت از مشاغل خانگی، وام مسکن اقشار ویژه، احداث حمام روستایی، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و بافت فرسوده و پرداخت وام به آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه از جمله سیل با نرخ‌های ترجیحی و همچنین وام‌های ضروری و وام زندانیان نیازمند از مهمترین موارد تخصیص این تسهیلات در سال ٩٨ است.

 

از این میان،  بیش از ٢٦ هزار و ٦٢٥ بنگاه کوچک و متوسط طی سال ٩٨ بالغ بر ١٣٣ هزار و ٧٣ میلیارد ریال به طور مستقیم و غیر مستقیم از این بانک تسهیلات دریافت کردند که سهم قابل توجهی از «رونق تولید» در این بنگاه‌ها با حمایت بانک صادرات ایران رقم خورده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied