شمانیوز
شما نیوز

خبر وزیر اقتصاد درباره وضعیت بورس

وزیر اقتصاد اعلام کرد: در نیمه دوم سال نیز عرضه‌هایی خواهیم داشت و مردم نباید در خرید سهام شتابزده عمل کنند.

خبر وزیر اقتصاد درباره وضعیت بورس

به گزارش شمانیوز و به نقل از خبرانلاین: فرهاد دژپسند امروز در نشست با فعالان بخش خصوصی برای بررسی فرصت‌های استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای تامین مالی بنگاه‌ها و بخش خصوصی با دعوت از بخش خصوصی برای حضور در بازار سرمایه و تأمین مالی از طریق بورس گفت: شرکت‌های بخش خصوصی در این زمینه آمادگی دارند.

دژپسند گفت: بخش خصوصی باید برای تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش تکیه گاه جدی اش بازار سرمایه باشد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه تأمین مالی به طور سنتی بیشتر از طریق شبکه بانکی انجام می‌شود افزود: سال گذشته شبکه بانکی ۹۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات داده و بازار سرمایه ۲۷۵ هزار میلیارد تومان تامین مالی کرده است.

وزیر اقتصاد: مردم در خرید سهام شتابزده عمل نکنند

وی گفت: برای رسیدن به جهش تولید و داشتن رشد مطلوب حداقل باید هزار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته باشیم که در این زمینه باید از ظرفیت بازار سرمایه استفاده شود.

دژپسند افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار نیز باید با تقویت فناوری و ابزارها و همچنین تقویت منابع انسانی خود زمینه لازم را برای جذب بیشتر سرمایه‌ها فراهم کند.

وزیر اقتصاد همچنین در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عرضه‌های اولیه و حمایت از بازار سرمایه و بورس ادامه خواهد داشت،! گفت: در نیمه دوم سال نیز عرضه‌هایی خواهیم داشت و مردم نباید در خرید سهام شتابزده عمل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied