شمانیوز
شما نیوز

تقدیر دژپسند از عملکرد خوب حراست ها در دستگاهها

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز حراست این وزارتخانه گفت: عملکرد خوب حراست ها در دستگاهها، بویژه در وزارت اقتصاد که گستردگی بسیار زیادی به لحاظ عملکرد و وظیفه دارد، سبب ایجاد مسیری شفاف، روشن، پاک و قابل اعتماد خواهد شد.

تقدیر دژپسند از عملکرد خوب حراست ها در دستگاهها

به گزارش شمانیوز به نقل از شادا، دکتر فرهاد دژپسند در این مراسم که با حضور خانی، رئیس سازمان حراست کل کشور، معاونین و مدیران سازمانهای تابعه و مدیران ستادی این وزارتخانه برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: رئیس مرکز حراست باید تمام وقت، هوشیار و آگاه به امور باشد.

 

وی افزود: نظام اداری کشور اقتضا می کند که چرخش مدیران صورت گیرد اما استفاده از تجربیات و تخصص سرمایه انسانی که طی سالهای خدمت بدست آمده، با جابجایی و بازنشستگی قطع نخواهد شد بلکه این ظرفیت با اثربخشی بیشتری در خدمت دستگاه خواهد بود.

 

وزیر اقتصاد ضمن تقدیر از خدمات حجت اله صالحی در دوران مسئولیت،برای سید مهدی فاطمی رئیس جدید مرکز حراست وزارت اقتصاد این مسئولیت آرزوی موفقیت نمود.

 

گفتنی است ، روز گذشته فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی سید مهدی فاطمی را به سمت رئیس مرکز حراست این وزارتخانه منصوب کرد.

 

بر اساس این گزارش، وزیر اقتصاد در این حکم ضمن برشمردن اولویت های برنامه ای مرکز حراست، بر اجرای دقیق این اولویت ها تأکید نموده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied