شمانیوز
شما نیوز

همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد از پایگاه دریابانی قشم

نشست بررسی نحوه همکاری و حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم از نیروهای پایگاه دریابانی جزیره قشم با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، سرهنگ عبدالرضا ضربت فرمانده این پایگاه و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم پیش از ظهر روز دوشنبه در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد از پایگاه دریابانی قشم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، فرمانده پایگاه دریابانی جزیره قشم در این نشست گفت: حفظ امنیت دریا و مرز دریایی جمهوری اسلامی ایران از یک حساسیت بالایی برخوردار است و به همین علت حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم نقطه امید و قوت نیروهای پایگاه دریابانی جزیره قشم بشمار می رود.

 

سرهنگ عبدالرضا ضربت مجموعه دریابانی جزیره قشم را زیرمجموعه مدیریت کلان سازمان منطقه آزاد قشم در جزیره خواند و گفت: با این حمایت ها پایگاه دریابانی قشم در سال گذشته موفقیت های بزرگی کسب کرد بطوری که شاخصه برخی از کشفیات ما در این سال صد در صد افزایش یافت .

 

به گفته وی این کشفیات بیشتر شامل سوخت، مواد مخدر و کالاهای قاچاق بوده و نیروهای دریابانی قشم با تلاش های شبانه روزی خود و حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم توانستند در سال 98 افتخارات بزرگی در عرصه حفاظت از جان و مال مردم ایران و بخصوص جزیره قشم کسب کنند.  

 

براساس این گزارش محرم بهاروند معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست درخصوص جزئیات حمایت های این سازمان از پایگاه دریابانی قشم مواردی را مطرح کرد و حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان هم در ابتدای این نشست همکاری تنگاتنگ نهادهای حافظ امنیت جزیره با سازمان منطقه آزاد قشم را زمینه ساز ارتقاء و افزایش کیفیت خدمات دو طرف خواند و نتیجه این همکاری را به نفع مردم و نظام اسلامی دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied