شمانیوز
شما نیوز

امکان ویرایش اطلاعات دارندگان سهام عدالت مهیا می‌شود

صالح از برگزاری جلسه ستاد سهام عدالت با موضوع تصمیم گیری درباره احتمال ویرایش اطلاعات دارندگان سهام عدالت خبر داد.

امکان ویرایش اطلاعات دارندگان سهام عدالت مهیا می‌شود
به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  حجم  یکی از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله  ۲۳ هزار میلیارد تومان بود که ما  به مردم با ۲۰ درصد تخفیف به ارزش  ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان عرضه کردیم.


وی افزود: دومین صندوق سرمایه گذاری قابل معامله برای ۴ سهم باقی مانده دولت در  ۴ پالایشگاه به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان است و صندوق سوم باقی مانده سهام دولت در فولاد مبارکه، مس، ایران خودرو و سایپا بوده که آن هم به ارزش ۶۰ تا ۶۵ هزار میلیارد تومان است  که سال گذشته آماده سازی آن‌ها را انجام  دادیم.

صالح تاکید کرد: سال گذشته برای خصوصی سازی اموال و مردمی کردن دارایی دولت  ۲۵ هزار میلیارد تومان عرضه کردیم ولی موفق به فروش نشدیم و تنها  حدود ۳ هزار میلیارد تومان از اموال دولت به فروش رفت. دولت حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان برای مولدسازی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: امروز ستاد سهام عدالت در سازمان خصوصی سازی با حضور آقا محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری تشکیل می شود و  امکان ویرایش یک باره اطلاعات دارندگان سهام عدالت که در آزادسازی دچار مشکل شده اند، بررسی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied