شمانیوز
شما نیوز

از آغاز پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری صندوق «ای تی اف» صورت گرفت؛

مشارکت حداکثری مشتریان بانک کشاورزی در پذیره نویسی غیرحضوری

پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری صندوق«ای تی اف»در بانک کشاورزی با مشارکت حداکثری مشتریان و متقاضیان به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه های الکترونیکی صورت گرفت.

مشارکت حداکثری مشتریان بانک کشاورزی در پذیره نویسی غیرحضوری

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری صندوق «ای تی اف» واسطه گری مالی یکم از یکشنبه ۱۴ اردیبهشت به صورت غیرحضوری و حضوری در بانک کشاورزی آغاز شد و خوشبختانه باتوجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی،هموطنان عزیز از مراجعه به شعب خودداری کردند و شرکت در پذیره نویسی را از طریق درگاه های اینترنتی یا سایر روش های غیرحضوری انجام دادند.

 

‎ بر اساس این گزارش،متقاضیان پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری مذکور اعم از مشتریان بانک کشاورزی و دارندگان کارت بانکی سایر بانک ها تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری می توانند در این پذیره نویسی تا سقف۲۰ میلیون ریال برای هرکد ملی اقدام کنند.

 

‎ این گزارش می افزاید،مشتریان بانک کشاورزی بدون نیاز به در اختیار داشتن کد بورسی می توانند از طریق مراجعه به بخش خدمات بدون لاگین در بانکداری دیجیتالی بانک کشاورزی به نشانی ib.bki.ir و یا مراجعه حضوری به شعب بانک کشاورزی اقدام به پذیره نویسی کنند.همچنین دارندگان حساب در سایر بانک ها با مراجعه به نشانی opg.bki.ir می توانند از طریق کارت بانکی سایر بانک ها نیز در این پذیره نویسی شرکت  کنند.

 

شایان ذکر است، دارندگان کارت بانکی اعم از کارت بانک کشاورزی و کارت سایر بانک ها نیز می توانند برای خود و‌ یا سایر افراد از طریق درج کد ملی اقدام به خرید اینترنتی کنند.‎همچنین مشتریانی که دارای کد بورسی از کارگزاری بانک کشاورزی هستند از طریق سامانه آنلاین معاملاتی می توانند در این پذیره نویسی شرکت کنند.

 

خاطر نشان می شود باتوجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی،از هموطنان عزیز درخواست می شود ترجیحا از مراجعه به شعب خودداری فرمایند و شرکت در پذیره نویسی را از طریق درگاه های غیرحضوری به روش اینترنتی انجام دهند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied