شمانیوز
شما نیوز

حمایت از تولید، اولویت سازمان تامین اجتماعی است

امهال حق بیمه سهم کارفرما درماه های اسفند 98 وفروردین واردیبهشت ماه 99 به منظور حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده از بیماری کرونا از سوی سازمان تامین اجتماعی اجرا شد.

حمایت از تولید، اولویت سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اسمعیل نبوی در گفتگو با  صدا و سیمای مرکز همدان گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی و گروه های شغلی که بنا به دستور ریاست محترم جمهوری وتصمیمات متخذه درستاد هماهنگی اقتصادی دولت حق بیمه سهم کارفرما درماه های اسفند 98 وفروردین واردیبهشت ماه 99 مشمول امهال درپرداخت شده که از مرداد ماه سالجاری تاپایان سال به طور اقساط از کارفرمایان بدهکار اخذ ومطالبه می شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه های سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت از تحقق شعار سال جاری که به فرمایش رهبری معظم انقلاب به سال جهش تولید نامگذاری شده، تعریف شده است، افزود: سازمان تامین اجتماعی نیز همانند سایر سازمانها و ارگانها حامی تولید وجهش تولید است و به منظور کاهش آسیب های وارده به فعالیت های اقتصادی حمایت های متنوعی از فعالان اقتصادی دارد .

 

نبوی گفت: علاوه بر امهال حق بیمه تاپایان اردیبهشت ماه تدابیر ویژه استان همدان جهت کاهش مراجعه و تردد بیمه شدگان به شعب سازمان انجام شده است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied