شمانیوز
شما نیوز

تزریق منابع مالی و تمدید ال سی فولاد شادگان

صبح امروز دکتر نادری مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران با همراهی حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان از شرکت فولاد شادگان بازدید کردند و آخرین وضعیت این شرکت را مورد بررسی قرار دادند.

تزریق منابع مالی و تمدید ال سی فولاد شادگان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران، نادری پیرامون این سفر گفت: شرکت ملی فولاد در دوره جدید خود تمرکز ویژه ای به اتمام طرح های فولادی از جمله فولاد شادگان خواهد داشت و در تلاشیم در اسرع وقت این طرح ها را به نتیجه برسانیم.

 

مدیرعامل شرکت ملی فولاد با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی فاز دوم طرح فولاد شادگان (واحد فولادسازی) گفت: طبق برنامه مصوب این طرح باید در انتهای سال ۹۹ به پایان می‌رسید اما متأسفانه از برنامه خود عقب مانده و باید کار را در جبهه های مختلف جلو برد تا تکمیل شود.

 

ناصری نژاد نماینده مردم شادگان با اشاره به فعالیت واحد آهن اسفنجی و علمیات فاز دوم گفت: در حال حاضر شرکت فولاد شادگان برای بیش از ۱۰۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است و نزدیک به ۷۰ درصد بومی شهرستان شادگان هستند، اما هدف اصلی ما ارتقای جایگاه نیروهای بومی و تقویت آنهاست.

 

نماینده ادوار مختلف شادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مباحثی که در جلسه امروز مورد تاکید قرار گرفت افزایش خدمات اجتماعی فولاد شادگان به این شهرستان و تقویت روابط عمومی شرکت بود تا عموم مردم از این مسائل مطلع شوند.

 

قاسم زاده مدیرعامل شرکت فولاد شادگان با تاکید بر تکریم کارگران در این شرکت گفت: از مصوبات جلسه امروز برخورد قاطع با پیمانکاران متخلفی است که حقوق کارکنان را رعایت نمی کنند و حداقل حقوق آنها را پرداخت نمی کنند بود که شخصا این موضوع را در دستور کار قرار میدهم.

 

گفتنی است طرح فولاد شادگان یکی از طرح های هفت گانه جامع فولاد کشور است که در سال ۱۳۸۵ کلنگ زنی شد و واحد  احیاء آن در سال ۹۶ به بهره برداری رسید

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied