شمانیوز
شما نیوز

مجمع عموی عادی سالیانه شرکت تامین سرمایه نوین برگزار شد

مجمع عموی عادی سالیانه شرکت تامین سرمایه نوین با تقسیم سود 750 ریالی به ازای هر سهم برگزار شد.

مجمع عموی عادی سالیانه شرکت تامین سرمایه نوین برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه نوین؛ مجمع عموی عادی سالیانه این شرکت روز ‌سه شنبه 99/02/16 در محل شرکت به آدرس: تهران، بلوار آفریقا، بلوار گل آذین، پلاک 23 و با ریاست آقای مرتضی معیری و نظارت خانم معصومه ملا صالحی و آقای همایون باقری طاد و دبیری آقای سید سعید تولیت جوشقانی برگزار شد. در ابتدای جلسه آقای دکتر ولی نادی قمی، مدیرعامل شرکت ضمن ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره به سوالات سهامداران به صورت آنلاین پاسخ گفت.

 

در این مجمع که با حضور 93/77 درصدی سهامداران تشکیل شد، پس از استماع گزارش هیات مدیره و حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورتهای مالی سال مالی منتهی به 98/12/29 به تصویب رسید. همچنین مؤسسه دایا رهیافت به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه کثیر‌الانتشار شرکت انتخاب شد. با تصویب مجمع مبلغ 750 ریال سود به ازای هر سهم به سهامداران پرداخت خواهد شد. در خصوص انتخاب اعضای اصلی و علی‌ البدل هیات مدیره وفق دستور جلسه، مجمع تصمیم گرفت موضوع در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق ‌العاده طرح و تصمیم‌ گیری گردد.

 

لازم به ذکر است که پخش زنده این جلسه به صورت آنلاین از کانال‌های رسمی اعلام شده پخش شد. علاقه‌مندان می توانند جهت دریافت فایل گزارشات مربوطه به سامانه کدال مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied