شمانیوز
شما نیوز

در دیدار مهندس نجفی با شهردار و اعضای شورای شهر چوار مطرح شد:

خدمت به مردم چوار با بهره‌برداری از فاز دوم پتروشیمی ایلام

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در دیدار با شهردار واعضای شورای اسلامی شهر چوار با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش چوار از اولویت‌های مدیریت شرکت پتروشیمی ایلام است.

خدمت به مردم چوار با بهره‌برداری از فاز دوم پتروشیمی ایلام

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، مهندس حسن نجفی سمنانی با بیان این‌که تهیه و تامین کالاهای مورد نیاز و معاملات خُرد شرکت در استان ایلام و بخش چوار، از اهداف و برنامه‌های پیش‌روی این مجتمع پتروشیمی است، اظهار داشت:بخش عظیمی از نیازمندی‌های این شرکت در استان ایلام و بخش چوار تامین خواهد شد که همین‌امر گردش مالی مناسبی برای بخش بازار و اصناف این شهر در پی خواهد داشت.

 

وی ادامه داد:خدمات پتروشیمی ایلام به مردم استان و بخش چوار با افتتاح فاز دوم این مجتمع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی گسترش و تسریع خواهد یافت.

 

او به نامگذاری سال ۹۹ به نام «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: رکورد تولید پلی‌اتیلن سنگین در این مجتمع با اخذ ۳۸ تن خوراک در ساعت شکسته شد.

 

نجفی سمنانی افزود:پتروشیمی ایلام نماد توسعه و آبادانی منطقه است و با راه‌اندازی فاز دوم مجتمع شاهد شکوفایی اقتصاد و صنعت و صنایع پایین‌دستی در استان خواهیم بود.

 

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در پایان پتروشیمی ایلام را سنگر خدمت به مردم عنوان و خاطر نشان کرد:دیروز در دوران دفاع مقدس مردم مقاوم و مرزدار این استان حماسه آفریدند و امروز فرزندان این دیار در سنگر تولید و خدمت افتخارآفرینی خواهند کرد.

 

در این دیدار شهردار و اعضای شورای شهر چوار نقطه‌نظرات و مسائل پیرامون مسائل شهر چوار را مطرح کردند.

IMG-20200507-WA0003

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied