شمانیوز
شما نیوز

همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز دهه اکرام ایتام برگزار شد؛

منطقه آزاد قشم میزبان کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمیته امداد

همزمان با میلاد دومین پیشوای بخشندگان عالم حضرت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز دهه اکرام ایتام، منطقه آزاد قشم میزبان سفره افطار کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شد.

منطقه آزاد قشم میزبان کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در این مراسم که با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان، مشاور و مدیرکل حوزه مدیر عامل، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر امور اجتماعی و سلامت و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، جمعی از خانواده ها به همراه کودکان و نوجوانان بی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد حضور داشتند.

 

در حال حاضر یک هزار کودک و نوجوان بی سرپرست در جزیره قشم وجود دارند که تحت نظر کمیته امام خمینی(ره) شهرستان قشم بوده و توسط نزدیک به دو هزار حامی، حمایت می شوند.

 

آغاز هفته اکرام ایتام، زمانی است برای تجلی دوباره مهر و عطوفت خالصانه در ماه ضیافت الهی با این کودکان و نوجوانان تا با دستگری از دیگران، وفاداری به سیره نبوی را به تصویر کشیده و با میزبان این ماه مبارک پیمانی دوباره ببندیم.

 

این مراسم با هدف جذب حامیان جدید برای کودکان و نوجوانانی که در سال جدید آماده ورود به مقاطع تحصیلی متفاوت می شوند، برگزار شد و در پایان، از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن اهدای هدایایی به مهمانان، سبدهای غذایی نیز بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied