شمانیوز
شما نیوز

نماینده ولی فقیه دراستان کهگیلویه وبویراحمد:

رضایتمندی بیمه شدگان از خدمات بیمه سلامت

نماینده ولی فقیه دراستان کهگیلویه وبویر احمد گفت: بیمه سلامت تلاش دارد با حفظ حقوق شهروندی و مشتری مداری در جهت تجمیع منابع و خرید راهبردی خدمات سلامت و مشارکت اجتماعی مردم موجبات رضایت بیمه شدگان را فراهم کند.

رضایتمندی بیمه شدگان از خدمات بیمه سلامت

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیرحسینی گفت: بیمه سلامت به عنوان یک اصل مترقی و جزء اولویت های اجتماعی و رفاهی جامعه است.

 

وی افزود: سازمان بیمه سلامت، به عنوان بزرگترین سازمان بیمه درمان کشوربا تاکید بر توانمندسازی بیمه شدگان و ترویج فرهنگ عمومی بیمه درمان نقش مهمی در کاهش مشکلات مردم دارد.

 

 نماینده ولی فقیه دراستان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بیمه سلامت با ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند و با تمرکز بر سطح بندی خدمات و رعایت نظام ارجاع تلاش دارد تا پوشش بیمه سلامت همگانی را در کشور تکمیل کرده و با حفظ کامل حقوق شهروندی و مشتری مداری در جهت تجمیع منابع و خرید راهبردی خدمات سلامت از شرکای کاری و مشارکت اجتماعی مردم موجبات رضایت بیمه شدگان را فراهم کند.

 

حسینی تاکید کرد: بدون تردید بیمه سلامت  در خدمت رسانی به مردم و در کاستن رنج بیماری و بیمارداری از تاثیر بسیار بالایی برخوردار است ؛ چرا که تاکنون بیمه سلامت با اجرای طرح های بیمه درمان ، دغدغه مردم را از بابت هزینه های درمانی کاهش داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied