شمانیوز
شما نیوز

نخستین نشست شورای مدیران بیمه سینا در سال جدید برگزار شد

نخستین نشست شورای مدیران شرکت بیمه سینا در سال جدید به‌منظور بررسی عملکرد و برنامه‌های این شرکت با حضور معاونان، مشاوران و مدیران ارشد این شرکت در روز ‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه 1399 برگزار شد.

نخستین نشست شورای مدیران بیمه سینا در سال جدید برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در ابتدای این نشست ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت در سال گذشته و ورود بیمه سینا به دوران توسعه و بالندگی اظهار داشت: باید شاکر باشیم که با وجود تمامی معضلات و مشکلاتی که گریبان‌گیر این مجموعه بود، توانستیم عملکرد قابل قبول و موفقی را با تلاش همه‌جانبه همکاران رقم بزنیم و از مشکلات عبور کنیم.

 

وی در ادامه به تشریح بیست اقدام اساسی مدیریتی در سال 1398 پرداخت و افزود: ارتقای سطح توانگری مالی به سطح یک، افزایش بیش از 600 درصدی ارزش بازار شرکت، تقویت نقدینگی، تسویه‌حساب بدهی‌های سنوات قبل، تعامل با بیمه‌گذاران، ورود به بازارهای بزرگ و جدید و توجه ویژه به بازار سرمایه، بخشی از این اقدامات است که منجر به رشد چشمگیر عملکرد بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری شرکت در سال گذشته شد.

 

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به ارقام مندرج در صورت‌های مالی منتهی به اسفندماه 1398 شرکت تصریح کرد: بر اساس این گزارش، نسبت خسارت‌ها از 63 به 57 درصد کاهش یافته، ارزش روز سرمایه‌گذاری‌ها به 510 میلیارد تومان و سود پایان دوره به 91 میلیارد تومان رسیده است.

 

وی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تاثیرات محدودیت‌های ناشی از آن در انجام فعالیت‌ها از ابتدای سال تاکنون گفت: به رغم این محدودیت‌ها با برنامه‌ریزی و تلاش بسیار خوب همکاران در سراسر کشور ما توانستیم در سال جدید، رشد 40 درصدی در حق بیمه صادره داشته باشیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

دکتر جعفری ادامه داد: با توجه به تقویت بنیه مالی و همین‌طور رشد ارزش سرمایه‌گذاری‌های شرکت تا سطح 1000 میلیارد تومان امید است در سال جاری بتوانیم به سهم 3 درصدی از بازار بیمه دست یابیم و این سهم را به طور پایدار، تثبیت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied