شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری

اگر جز افرادی باشید که دنبال یک استراتژی دقیق و درست برای حفظ و ارتباط با مشتریان قبلی هستید، از بهترین روش های افزایش فروش و حفظ مشتریان قبلی ارائه پیشنهاد مجدد خرید به همان مشتریان قبلی می باشد و یکی از ارزان ترین راه های ارتباط با مشتری ها ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال پیام صوتی می باشد.

دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری

 

اگر جز افرادی باشید که دنبال یک استراتژی دقیق و درست برای حفظ و ارتباط با مشتریان قبلی  هستید، از بهترین روش های افزایش فروش  و حفظ مشتریان قبلی ارائه پیشنهاد مجدد خرید به همان مشتریان قبلی می باشد و یکی از ارزان ترین راه های ارتباط با مشتری ها ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال پیام صوتی می باشد. امروزه هزینه جذب مشتری جدید بسیار بالاست و نباید به همین راحتی آنها را از دست داد.

 

برای مثال اگر شما 1000 تراکت با بدترین کیفیت هم چاپ کنید و با هزینه توزیع آن چیزی معادل 200.000 تومان هزینه کرده اید و انتظار می رود حداقل 50 مشتری با اینکار برای شما ایجاد شود. ولی در نظر بگیرید که اگر بخواهید به 1000 نفر از مشتریانی که شماره آنها را دارید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید چیزی بین 11000 تا 15000 تومان هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی شما خواهد بود. اگر نگران جمع آوری شماره موبایل مشتریان هستید با دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری به سادگی و بسیار محترمانه میتوانید شماره موبایل مشتریان هدف خود را جمع آوری نمایید.

 

اگر جز فروشندگان و یا کسب وکارهایی باید که از مزایای ارتباط با مجدد با مشتری آگاه باشید و بخواهید از این طریق مشتریان فروش خود را چند برابر نمایید یکی از چالش های شما تقاضای دریافت شماره از مشتری می باشد.

 

امروزه بعضی از نرم افزار های حسابداری و فروش اینکار را انجام میدهند ولی بسیاری از مواقع فروشندگان سنتی یا لباس فروشی ها یا خرده فروشی ها یا فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی به سادگی نمیتوانند از مردم تقاضای شماره موبایل را داشته باشند و یا افراد تمایلی به اینکه شماره موبایل خود را در اختیار آنها قرار بدهند ندارند. البته بسیاری از آنها اعتماد ندارند و نمیخواهند شماره موبایل خود را در اختیار فروشنده قرار بدهند هرچند که به کسب و کار و آن مغازه اعتماد دارند ولی به فروشنده ها ممکن است اعتماد نکنند و از دادن شماره موبایل خوداری نمایند.

 

لذا با دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری به سادگی خود مشتری شماره خود را در اختیار شما قرار می دهند و همان لحظه این دستگاه که با اینترنت به پنل اس ام اس شما متصل شده است شماره موبایل مشتری را در پنل پیامک ثبت میکند.

روی این دستگاه یک پنل اس ام اس رایگان در اختیار مشتری قرار گرفته خواهد شد و نیازی به خرید پنل اس ام اس ندارید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02191028480 تماس بگیرید یا به سایت مدیر پیامک مراجعه نمایید.

 

مزایای استفاده از دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری

 

  1. ایجاد ارتباط دوباره با مشتری قبلی
  2. بالا بردن پرستیژ کاری
  3. ایجاد حس اعتماد و اطمینان برای اخذ شماره موبایل افراد
  4. اطمینان بیشتر خانم ها به ارائه شماره موبایل به فروشندگان
  5. عدم دسترسی فروشنده ها به شماره موبایل مشتریان
  6. ارسال آنی پیامک و پیام صوتی خوش آمد گویی به مشتری
  7. ظاهری شیک و ساده
  8. کارایی بسیار ساده و راحت
  9. بدون نیاز به اپراتور برای هدایت دستگاه
  10. کانفیگ (تنظیمات) بسیار ساده و روان

 

مزایای داشتن دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری

 

  • جمع آوری بانک از شماره موبایل مشتریان
  • پیامک خودکار تشکر بابت خرید و عضویت
  • پیامک معرفی شبکه های اجتماعی کار فرما
  • ذخیره شماره موبایل مشتری در پنل پیامک
  • اتصال دستگاه بدون سخت افزار و نرم افزار اضافی
  • کارت ویزیت دیجیتال
  • عضو گیری و توسعه دیحیتال مارکتینگ شما
  • قابل استفاده در کلیه کسب و کارها
  • قابلیت خصوصی سازی برای برندهای کشوری و سفارش به تعداد قابل نام گذاری به نام نماینده
  • قابل اتصال به ای پی پنل
  • اتصال به انواع وب سرویس ها
  •  

هزینه جذب یک مشتری جدید ، ۵ برابر حفظ مشتری قدیمی است ، پس باید در حفظ مشتریانمان تمام تلاش خود را داشته باشیم .

با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری و پنل اس ام اس ساده اما قدرتمند می توانید ، اطلاعات مخاطبان یا مشتریان یا بازار هدف خود را دریافت و ذخیره کنید.

قطعا برای شما پیش آمده است که از جایی خرید کنید و در انتهای خرید از شما شماره موبایل درخواست شود که فروشگاه بتواند شما را از رسیدن کالای جدید مطلع نماید.

 

برخی از فروشندگان معمولا در دریافت شماره موبایل از مشتریانشان تردید دارند و نمی توانند از آنها شماره موبایل بگیرند، یا برخی از مشتریان از دادن شماره موبایل به فروشندگان تردید دارند و تلفن همراهشان را به صورت صحیح به فروشندگان نمی دهند. شاید مساعل اجتماعی نیز در این موضوع دخیل می باشد و از ید بسیاری از افراد کار درستی نیست که از کسی شماره موبایل دریافت شود، اما این دستگاه کمک میکند که در عین سادگی و بسیار با پرستیژ کاری بالا و بسیار حرفه ای و محترمانه شماره موبایل مشتری خود را دریافت نمایید یا از ایشان دعوت نماییند که شماره همراه خود را در دستگاه وارند نمایند.

 

با استفاده از این دستگاه مشتریان با اطمینان به اینکه تلفن همراهشان در محلی امن نگهداری می شود ، تلفن همراه خود را در دستگاه ثبت می کنند و فروشندگان هم اطمینان خواهند داشت که اطلاعاتی که در دستگاه ثبت شده است بسیار با ارزش است و در جای امنی ثبت و ضبط می شود. حتی اینکار باعث می شود که اگر صاحب فروشگاه فروشندگانی دارد و نمیخواهد که شماره مشتریان در اختیار فرونشدگان قرار بگیرد این دستگاه بسیار امن کار خود را انجام میدهد و هرگونه دستسی افراد غیر به شماره مشتریان را غیر ممکن می سازد.

 

مزایای دیگر دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری:

  • اطلاع رسانی آخرین تحولات محصولات
  • ارائه تخفیفات فردی به مشتریان قدیمی
  • ظاهری لوکس از نگاه کیفیت بصری و تاثیر گذاری
  • ایجاد اعتماد و بر انگیختن حس کنجکاوی در مشتری
  • بی نیاز از هدایت مشتری به دپارتمان امور مشتریان
  • کنترل صحت شماره موبایل ثبت شده بصورت آنلاین

 

افرادی که دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری را از مدیر پیامک خریداری میکنند پنل اس ام اس رایگان نیز دریافت میکنند. پنل اس ام اس مدیر پیامک قابلیت اتصال به وب سرویس دارد و تمام افزونه های پیامکی را در اختیار شما قرار میدهد. از جمله افزونه دیجیتس و افزونه پیامک ووکامرس و افزونه پیامک وردپرس و افزونه پیامک جوملا یا افزونه پرستاشاپ و...

برای خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری به سایت مدیر پیامک مراجعه نمایید به ادرس :

 

  https://modirpayamak.com/mobile-number-storage-device/   

 

و برای مشاوره و خرید با شماره 02191028480 تماس حاصل فرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied