شمانیوز
شما نیوز

ثبت‌نام تبدیل رایگان تاکسی‌ها و وانت بارها به دوگانه سوز آغاز شد

دستیار مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آغاز رسمی ثبت‌نام تبدیل رایگان تاکسی‌ها و وانت بارها به دوگانه سوز خبر داد و افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت jcr.niopdc.ir نسبت به تبدیل رایگان خودروی خود اقدام کنند.

ثبت‌نام تبدیل رایگان تاکسی‌ها و وانت بارها به دوگانه سوز آغاز شد

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرآنلاین : دستیار مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آغاز رسمی ثبت‌نام تبدیل رایگان تاکسی‌ها و وانت بارها به دوگانه سوز خبر داد و افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت jcr.niopdc.ir نسبت به تبدیل رایگان خودروی خود اقدام کنند.

محمد رضایی امروز در نشستی خبری با بیان این که در فاز نخست دارندگان تاکسی‌ها و وانت بارهای بنزینی سوز می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت نام تبدیل خودروی خود به دو گانه سوز اقدام کنند اظهار کرد: طبق برآورده‌های صورت گرفته تبدیل هر خودرو به ۵ میلیون تومان هزینه نیاز دارد که این هزینه از مالکان خودرو دریافت نمی‌شود و انجام این کار به صورت کاملا رایگان صورت می‌گیرد.

وی افزود: قرار است در فاز بعدی دارندگان خودروهای شخصی مسافربر اعم از تاکسی‌های اینترنتی و فعالان ناوگان عمومی خودروهای شخصی بین شهری بتوانند به صورت رایگان در این سامانه ثبت نام و اقدام به تبدیل خودرو خود به دوگانه سوز کنند.

دستیار مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان این که در فاز اول امکان ثبت نام این دسته از افراد وجود ندارد تصریح کرد: در سامانه قبلی که توسط وزارت صنعت، طراحی شده بود مشکلاتی را شاهد بودیم اما در این سامانه اطلاعاتی که درج می‌شود به صورت کاملا صحیح و درست است و مشکلات قبلی به وجود نخواهد آمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied