شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن؛ در این پیام آمده است:

 

فرا رسیدن شبهای قدر و ایام شهادت امام علی (ع) بهترین فرصت برای خودسازی و بهره گیری از آیات نورانی قرآن و چشمه زلال وحی است که در این شبها بر قلب پیامبر رحمت نازل شد و این ایام براستی آغازی در انتقال پیام و گسترش ارتباطات بین انسان های آزادی خواه جهان بوده است.

 

اینجانب ضمن گرامی داشت این ایام، روز 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی را خدمت همه فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم.

 

بی شک نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط ‌عمومی نشان از نقش پر اهمیت آن در دنیای کنونی بوده و این روز فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاشهای همه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.

 

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش همه دست اندر کاران این حوزه بخصوص اصحاب رسانه با ایجاد فضایی شفاف برای اطلاع رسانی صحیح و ایجاد ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

 

امروزه روابط عمومی وظیفه مشاوره و مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی و انعکاس تمامی فعالیتها را عهده دار بوده و به عنوان عنصری مهم در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ و راهبردی دارد.

 

وجود یک روابط‌‌ عمومی برنامه محور، فعال و کارآمد که جلوتر از مخاطبان نیازها را شناسایی و در جهت برآوردن آنها ضمن بهره گیری از فناوریهای نوین از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، لازمه حیات هر سازمان است و این نهاد اثرگذار و پویا با ساختاری منسجم و با فراهم نمودن گردش اطلاعات می تواند منافع همه ذینفعان سازمان را تامین و یکپارچه نماید.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در کشور بخصوص کارکنان این بخش در بانک صنعت و معدن، توفیقات روزافزون تمامی عزیزان را آرزومندم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied