شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

برات کریمی، مدیر عامل بانک دی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه « روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی» را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

روابط عمومی نه به عنوان یک نهاد تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و تخصصی تاثیرگذار در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد به گونه ای که در عصر حاضر روابط عمومی را نمی‌توان صرفاً به عنوان ابزاری برای مدیریت قلمداد کرد، بلکه باید آن را فلسفه مدیریت دانست. ارتباطات اثربخش و کارا جوهره روابط عمومی است و مدیران امروزی اگر مهارت ارتباط با جامعه، ذینفعان، مشتریان و کارکنان را در چارچوب هنر روابط عمومی نیاموخته باشند، بخش عظیمی از مدیریت آنان رنگ ناکارآمدی به خود می‌گیرد.

 

روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین سازمان و جامعه، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران سازمان به افکار جمعی دارد و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده برای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با جامعه و ذینفعان اقدام کند، بسیار حایز اهمیت است.

 

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه (16 می) را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده اند.

 

در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای روابط‌عمومی کشور باشد مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد فنی، تخصصی و موثر در سازمان تثبیت شود.

 

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم، توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که بی‌شک مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است.

 

اینجانب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را  به  تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران فرهیخته و تلاشگرم در روابط عمومی بانک دی و تمامی همیاران سخت کوش روابط عمومی در شعب تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایشان را خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied