شمانیوز
شما نیوز

همکاری مستمر رتبه برتر صنعت برق ایران با شرکت پتروشیمی خوزستان

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان، با حضور در مجتمع صنعتی فضل الکتریک، بر همکاری همه جانبه این شرکت و پتروشیمی خوزستان تاکید کرد.

همکاری مستمر رتبه برتر صنعت برق ایران با شرکت پتروشیمی خوزستان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خوزستان، رضا صالح‌احمدی مدیر عامل شرکت پتروشیمی خوزستان با حضور در مجتمع صنعتی فضل الکتریک ضمن بازدید از بخش‌های مختلف (R&D)، طراحی و مهندسی، قالبسازی، پرسکاری سرد، تزریق پلاستیک، سری تراشی و … با مدیران این مجموعه پیشرو در صنعت الکتریکال به بحث و تبادل نظر پرداخت.


وی ضمن تقدیر از شرکت‌های فعال در حوزه الکتریکال، برای همکاری مستمر و گسترده با شرکت پتروشیمی خوزستان، در جهت تامین مواد اولیه با کیفیت، این اقدام را گامی مهم در جهت جهش تولید در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به این نام مزین شده است، دانست.


مدیرعامل پتروشیمی خوزستان با اشاره به ارتقا کیفیت کلید و پریز و محصولات هم ردیف داخلی با بهره‌گیری از دانش روز و تنوع محصولات بر اساس نیاز بازار، گسترش کانال‌های توزیع در بازارهای داخلی و خارجی را گامی مهم در جهت ارتقا صنعت الکتریکال کشور دانست.


صالح احمدی در ادامه هدف از این بازدید را ارتباط نزدیک با مشتریان عنوان کرد و افزود: شنیدن دغدغه‌های مشتریان و اطمینان بخشی از تامین مواد مورد نیاز آنان، از جمله وظایف سازمانی ما است.


وی همچنین با بیان اینکه نیشابور یکی از قطب‌های صنعت کلید و پریز کشور است، تصریح کرد: امیدواریم این بازدیدها بتواند در توسعه همکاری‌های پتروشیمی خوزستان با شرکت‌های این حوزه، کمک کند.


مدیر عامل شرکت صنایع فضل الکتریک نیز با اشاره به سیاست‌ها و اقدامات پیش روی این شرکت به معرفی محصولات و برنامه‌های آتی این شرکت پرداخت و گفت: شرکت فضل الکتریک تک محصولی نیست و حدود ۲۰۰۰ قلم کالای تولیدی با تنوع رنگ و مدل دارد؛ ضمن اینکه جلب رضایت مشتریان در دراز مدت از اهداف اساسی این شرکت است.


گفتنی است شرکت صنعتی فضل الکتریک یکی از شرکت‌های پیشگام صنعت کلید و پریز در ایران در سال ۱۳۶۱ در زمینی به مساحت ۴ هکتار احداث و با بهره گیری از دستگاه‌های مدرن و تمام اتوماتیک در سالن‌های کاملا مجزا با همراهی طراحان و مهندسین متخصص در کلیه مراحل طراحی، قالب سازی، پرس و کنترل کیفیت محصولات خود را با بالاترین اصول و موازین ایمنی مطابق با استاندارد ملی ایران تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied