شمانیوز
شما نیوز

تقدیر نماینده مردم دلیجان از خدمات تامین اجتماعی در بحران کرونا

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از زحمات و تلاش های پرسنل درمانگاه دلیجان در مقابله با بیماری کووید 19 قدردانی کرد.

تقدیر نماینده مردم دلیجان از خدمات تامین اجتماعی در بحران کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در این دیدار گفت: دلیجان شهر کارگری است که از جمعیت 50 هزار نفری آن حدود 16 هزار نفر کارگر هستند.

 

وی افزود: ساخت درمانگاه در این شهر اقدامی ماندگار برای خدمت به جامعه شریف کارگری بود که با مساعدت مدیران سازمان و پیگیری های مسئولین، طی 11 ماه ساخته و تجهیز شد.

 

وی از خدمات ارائه شده توسط درمانگاه تامین اجتماعی و زحمات کارکنان قدردانی کرد و  افزود: با شروع بحران کرونا در جلسه پدافند زیستی با حضور استاندار تصمیم گرفته شد از ظرفیت و پتانسیل های درمانگاه تامین اجتماعی استفاده شود و در صورت نیاز بیماران کرونایی در بیمارستان امام صادق (ع) بستری شوند و  مردم برای اخذ خدمات درمانی به درمانگاه تامین اجتماعی مراجعه نمایند.

 

وی ادامه داد: در این دوران شیفت عصر این درمانگاه نیز برای خدمات رسانی فعال شد.

 

نماینده مردم محلات و دلیجان خاطرنشان کرد: در شرایط اضطراری درمانگاه تامین اجتماعی کمک بزرگی به مهار بحران کرونا کرد و خدمات شایانی ارائه کرد که باید به صورت ویژه مورد تقدیر قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سلیمی تصریح کرد: با توجه به کمبودها و نیازهای درمانی این شهرستان‌ ، استقرار پزشکان متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی دلیجان، ایجاد ظرفیت های جدید و برخی تجهیزات پزشکی از جمله دیالیز از خواسته های مردم منطقه است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم به بیمه شدگان ارائه خدمت می نماید.

 

دکتر روح اله سهرابی افزود: در بخش درمان مستقیم خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان در مراکز درمانی ملکی به صورت رایگان و سطح بندی شده ارائه می شود. قسمت عمده درمان با خرید خدمت از مراکز دانشگاهی و خصوصی برای بیمه شدگان تامین می شود و در حال حاضر در بخش درمان غیر مستقیم با حدود 900 مرکز  شامل بیمارستانهای دولتی و خصوصی، مطبهای پزشکان و سایر مراکز تشخیصی و درمانی استان جهت بهره مندی بیمه شدگان از خدمات درمانی متنوع و تخصصی مراکز غیرملکی قرارداد منعقد شده است.

 

دکتر سهرابی در خصوص جذب پزشک متخصص افزود: درمانگاه دلیجان و تمامی مراکز درمانی متعلق به تامین اجتماعی از بهترین فضا، امکانات، تجهیزات پزشکی و هتلینگ برخوردارند.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی مرکزی ادامه داد: مطالبات بیمارستان‌های دولتی تسویه و به روز شده و مطالبات مراکز درمانی غیر دولتی نیز در حال به روز رسانی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied