شمانیوز
شما نیوز

بازدید عضو هیأت عامل، معاون نظارت و جمعی از مدیران بیمه مرکزی از بیمه باران

مفید امینی؛ عضو هیأت عامل و معاون نظارت بیمه مرکزی، جلیل قاسمی؛ مدیرکل حوزه ریاست، علی اکبر ترکاشوند؛ مدیرکل دفتر مرکزی حراست و کاظم فیروزپوری؛ مدیرکل حسابرسی داخلی و مبارزه با پول‌شویی بیمه مرکزی ج.ا.ایران از ساختمان مرکزی بیمه باران بازدید کردند.

بازدید عضو هیأت عامل، معاون نظارت و جمعی از مدیران بیمه مرکزی از بیمه باران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه باران، هم زمان با این دیدار مفید امینی؛ معاون نظارت بیمه مرکزی ج.ا.ایران ضمن ابراز خرسندی از شروع به کار شرکت بیمه باران، بیان داشت: علی رغم این‌که بیمه باران نوپا و شرکتی نوظهور است اما با توجه به جذب نیروهای با تجربه و کارآمد می تواند خیلی سریع جایگاه خود را در صنعت بیمه کشور تثبیت و پایدار کند.

 

وی محصول بیمه‌ای "ترنم" را خدمتی جدید در صنعت بیمه دانست و تصریح کرد: از خصوصیات بارز این محصول می توان به قید حیات بودن آن نام برد چرا که بیمه زندگی همانطور که از نامش برمی‌آید می‌بایست بیشتر بر پایه حیات بیمه‌گذار باشد نه فوت او.

 

همچنین معاون نظارت بیمه مرکزی ج.ا.ایران با اشاره به وظیفه و مأموریت شرکت‌های بیمه، خاطرنشان کرد: در مسیر توسعه صنعت بیمه، نقش شبکه فروش در شرکت‌های بیمه به عنوان بازوی اصلی موفقیت صنعت بیمه غیرقابل انکار است، به همین دلیل شرکت‌ها می‌بایست تسریع در توسعه کمی و کیفی شبکه‌های فروش در تهران و شهرستان‌ها را از اولویت‌های خود قرار دهند.

 

رونمایی از بیمه ترنم در عید فطر

در بخش دیگری از این نشست علیرضا هادی؛ مدیرعامل بیمه باران، حضور مدیران ارشد بیمه مرکزی را در روزهای آغازین فعالیت این شرکت، نشان همدلی و همراهی این نهاد با همکاران و کارکنان بیمه باران دانست و افزود: امیدواریم مجموعه بیمه باران با صمیمیت، همدلی و سخت کوشی توأم با برنامه محوری با رعایت اصول شرکت یعنی "سلامت، حرفه ای گری و انسجام سازمانی" بتواند انتظارات بیمه گذاران و سهامداران را برآورده کند.

 

در ادامه مدیرعامل بیمه باران ضمن تشریح محصولات و خدمات این شرکت در خصوص "بیمه ترنم" گفت: با هدف ارائه خدمات ویژه و ارزش آفرین در حوزه محصولات تخصصی شرکت، بیمه ترنم به عنوان محصولی منحصر به فرد در بخش بیمه زندگی به شرط حیات از سوی کارشناسان این شرکت طراحی و در نهایت مورد تأیید بیمه مرکزی قرار گرفت. وی افزود تلاش داریم این محصول را که به مدت دو سال در انحصار شرکت بیمه باران خواهد بود در روز عید فطر رونمایی و عرضه کنیم.

 

هادی درخصوص نحوه ارائه و فرآیند صدور این بیمه نامه خاطرنشان کرد: صدور آسان و سریع این محصول نیز یکی از مزایای آن است که به همین منظور با طراحی برنامه های نرم‌ افزاری، امکان فروش آنلاین این محصول برای افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به آسان‌ترین روش فراهم شده است.

 

مدیرعامل بیمه باران درباره دیگر ویژگی های این طرح بیمه‌ای افزود: در این بیمه نامه علاوه بر امکان پس‌انداز مبالغ خُرد مشتریان، محدودیتی برای پرداخت ها در مقطع زمانی خاصی وجود ندارد. همچنین برای هر مشتری قسمتی با عنوان "قلک" برای پس انداز جود دارد که فرد می تواند مبالغی را به طور روزانه پرداخت و در هر مقطع زمانی به حق بیمه تبدیل و یا تقاضای برداشت نماید که این مبالغ مشمول سود تضمینی است و در صورت تبدیل به حق‌ بیمه مشمول مشارکت در منافع هم می‌شود.

 

هادی یادآور شد: مشتریان بیمه باران در همه انواع بیمه‌ های زندگی، از ابتدای صدور بیمه نامه، امکان مشاهده تمام اطلاعات بیمه نامه و تعهدات خود در هر زمانی در پورتال بیمه باران خواهند داشت.

 

مدیرعامل بیمه باران در پایان ابراز امیدواری کرد که این شرکت با ارائه محصولات تخصصی و مبتنی بر نیاز و دغدغه جامعه بتواند سطح جدیدی از خدمت رسانی را با ایجاد تجربه مثبتی در بیمه گذاران و مشتریان خود همراه کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied