شمانیوز
شما نیوز

همدلی مومنانه شرکت فولاد اکسین با اهدا ده هزار بسته حمایتی

در ابتدای این رزمایش معنوی، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: بحث مسئولیت های اجتماعی وظیفه اصلی همه است بطوری که شعار همیشگی ما در کنار مردم خوزستان و برای مردم استان بودن، می باشد.

همدلی مومنانه شرکت فولاد اکسین با اهدا ده هزار بسته حمایتی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در ابتدای این رزمایش معنوی، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: بحث مسئولیت های اجتماعی وظیفه اصلی همه است بطوری که شعار همیشگی ما در کنار مردم خوزستان و برای مردم استان بودن، می باشد.

وی افزود: در سیل و کرونا و همچنین در بحث کمکهای مومنانه ۲۵ میلیارد ریالی، همیشه این شرکت تولیدی سعی کرده در حد توان خود انجام وظیفه کند و امیدواریم بتوانیم کوچکترین قدم را در کمک به خانواده های کم برخوردار انجام داده باشیم.

ابراهیمی در پایان گفت: ما سال ۹۹ را به معنای واقعی کلمه با نام جهش تولید آغاز کردیم و با تشکیل کارگروه ویژه جهش تولید این مهم را امسال در سه بعد ۱- حفظ شرایط گذشته ۲- بهبود شرایط گذشته و توسعه صادرات ۳- بحث طرح فولاد سازی، طرحی که می تواند ۱۰۰۰ نفر را به صورت مستقیم و نزدیک به ۲۳ هزار نفر اشتغال زایی غیر مستقیم در استان ایجاد کند را با کمک استاندار و همه مسئولین و به کمک خداوند بزرگ جامعه عمل بپوشانیم.

 

در ادامه این همایش شریعتی استاندار خوزستان گفت: برای جبران مشکلات کسانی که بحران کرونا زندگی نرمال آنها را مختل کرده، موسسات، شرکت‌های بزرگ جهت کمک در این استان پیشگام بوده و چیزی کم نگذاشته اند.

شریعتی تصریح کرد: فولاد اکسین خوزستان هم در راستای فعالیتهای اجتماعی و وظیفه ای که بر دوش خود احساس می کرده بعد از سپری کردن بحران های زیاد بحمدالله در خط توسعه و تولید و استقلال کشور قرار گرفته و کار بزرگی در یک سال و چندماه اخیر انجام شد که ما صمیمانه از آقای ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین، و امام جمعه محترم اهواز که خود بانی این کار بودند و از همه پرسنل فولاد اکسین تشکر میکنم.

استاندار خوزستان در پایان اشاره کرد: برای به ثمر رسیدن طرح فولاد سازی در کنار فولاد اکسین هستیم تا انشالله این طرح مهم و بزرگ به نتیجه برسد.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان هم ضمن حضور در این اجتماع خیرخواهانه گفت: از نزدیکی و همراهی مجموعه فولاد اکسین در راستای فرامین مقام معظم رهبری در جهت کمک به نیازمندان و سلسله اقداماتی که در این راستا صورت پذیرفت کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی افزود: ابتدا فکر نمی کردیم رزمایش کمکهای مومنانه به این کیفیت با حضور همه مجموعه های مردمی و موسسات و شرکتهای تولید در یک رقابت خداپسندانه در کسب ثواب و اجر معنوی پای کار بیایند، اما دیدیم که برای کمک به مردم عزیز همه مشارکت بالایی داشته اند.

وی در پایان با تشکر از مدیر عامل و پرسنل فولاد اکسین که با کارشبانه روزی بانی این امر خیر شدند تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied