شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

مبلمان و میز و صندلی ویلایی بهترین انتخاب برای تجهیز فضای باز شم

یکی از اصلی ترین فاکتور های مورد نیاز برای تکمیل یک فضای باز، وجود مکانی برای استراحت و لذت بردن از آن است، دقت کرده اید که وقتی به طبیعت بکر می رویم معمولا یک چادر و زیر انداز نیز باخود حمل می کنیم تا در یک جای خوش آب و هوا در آن استراحت کنیم..

مبلمان و میز و صندلی ویلایی بهترین انتخاب برای تجهیز فضای باز شم

یکی از اصلی ترین فاکتور های مورد نیاز برای تکمیل یک فضای باز، وجود مکانی برای استراحت و لذت بردن از آن است، دقت کرده اید که وقتی به طبیعت بکر می رویم معمولا یک چادر و زیر انداز نیز باخود حمل می کنیم تا در یک جای خوش آب و هوا در آن استراحت کنیم..

همان طور که شما برای لذت بردن از طبیعت بکر نیاز به چادر، زیر انداز و... دارید برای تکمیل و لذت بردن از فضای باز ویلا، باغ و روف گاردن خود نیز نیاز به مبلمان مخصوص ویلا خواهید داشت.

 

اما چرا تاکید می کنیم مبلمان مخصوص ویلا؟

طبیعتا این خیلی عجیب است که از مبلمان راحتی یا مبلمان کلاسیک برای استراحت در فضای باز ویلا و یا باغ خود استفاده کنیم، زیرا هم از لحاط ظاهر و حالت کلی با فضای اطراف هماهنگ نیستند و مورد مهم تر این است که ویژگی ها و فاکتور های لازم برای قرار گرفتن در فضای باز را نیز ندارد!

یکی از دلایل اهمیت استفاده از مبلمان ویلایی ویژگی های آن می باشد! در واقع فضای بیرون با فضای درون خانه بسیار متفاوت است، نور خورشید، رطوبت هوا و.... برخی از فاکتور هایی هستند که به شدت می توانند باعث تخریب ساختار سایر مبلمان راحتی و کلاسیک در محیط های باز شوند.

مبلمان ویلایی دارای چندین ویژگی خاص می باشند که وجود همین ویژگی ها به تنهایی باعث آن می شود که این گونه محصولات به بهترین انتخاب برای تجهیز فضای باز تبدیل شوند.

 

مبلمان ویلایی

این گونه محصولات به دلیل این که در فرایند ساخت آن از جنس " رتن " استفاده شده در برابر تابش آفتاب و اشعه های آن مقاوم هستند و رنگ و حالت انسجام خود را به هیچ عنوان تحت تابش طولانی مدت و مکرر خورشید از دست نخواهند داد، همچنین این گونه محصولات در برابر رطوبت هوا و آب نیز مقاوم هستند و در صورتی که به صورت مستقیم در زیر باران قرار بگیرند به هیچ عنوان مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد...

از دیگر ویژگی های بسیار عالی این گونه مبلمان ساخته شده با الیاف رتن می توان به ضد قارچ بودن و ضد باکتری و میکروب بودن آن ها اشاره کرد که همگی این فاکتور ها در نهایت باعث می شوند که این گونه محصولات به بهترین انتخاب در کل دنیا برای تجهیز میز و صندلی و مبلمان فضای باز تبدیل شوند.

از کجا این محصولات را تهیه کنیم؟

در صورتی که قصد دارید برای ویلا و یا فضای بازی که در اختیار دارید مبلمان مخصوص تهیه کنید، پیشنهاد ما استفاده از مبلمان فضای باز دکو رز می باشد، گروه تولیدی دکو رز با داشتن بیش از 4 سال سابقه تولید انواع مختلفی از مبلمان فضای باز یکی از بهترین انتخاب ها برای تهیه این گونه محصولات می باشد.

تمامی محصولات ساخته شده توسط گروه دکو رز با الیاف رتن بافته شده اند، همچنین یک بدنه آلومینیومی قدرتمند و عالی نیز اسکلت این گونه مبلمان را تشکیل می دهد و به همین خاطر این گونه مبلمان فضای باز علاوه بر زیبای منحصر به فرد از استحکام بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

چند پیشنهاد برای روف گاردن ها

ناگفته نماند که کلیه محصولات گروه دکو رز در روف گاردن ها نیز قابل استفاده هستند، در ادامه چندین ایده مختلف را بیان کرده ایم که به وسیله آن ها می توان روف گاردن را به محیطی عالی تری برای استراحت تبدیل کرد.

استفاده از هیتر های گازی مخصوص، این گونه هیتر ها علاوه بر این که دارای ظاهر بسیار زیبا و شیک هستند بلکه باعث می شوند که روف گاردن شما حتی در فصل های زمستان و پاییز نیز قابل استفاده باشند.

 

 

از جمله مزایای این گونه هیتر های گازی می توان به عدم خطرناک بودن آن ها برای اطرافیان اشاره کرد و در صورتی که دست انسان با بدنه آن تماس پیدا کند به هیچ عنوان بدنه گرم و داغ نیست و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

استفاده از چتر و سایه بان نیز ایده بسیار مناسب بعدی برای تجهیز روف گاردن ها می باشد، در کشوری همچون ایران در بسیاری از مناطق و در بیش تر ساعات، تابش مستقیم خورشید را داریم و همین عامل باعث آن می شود که صاحبان باغ ها و ویلا های شخص نتوانند مبلمان و میز و صندلی خودشان را هر جا که مناسب تر است قرار دهند.

اما در صورتی که از این گونه چتر و سایه بان ها استفاده نمایید دیگر هیچ مشکلی با آفتاب و مکان قرار دادن مبلمان و میز و صندلی خودتان نخواهید داشت و می توانید در هر جایی از باغ و ویلای خود حتی در زیر تابش مستقیم خورشید نیز از منظره و فضای مورد نظر لذت ببرید.

سخن پایانی :

وجود یک ست مبلمان و میز و صندلی مخصوص یکی از نیاز های اساسی و لازم هر فضای بازی است که افراد مختلف قصد دارند تا در آن استراحت کنند اما این تنها در صورتی امکان پذیر است که شما محصول و کالای درستی را برای ویلا، باغ و... انتخاب کنید.

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، مبلمان و میز و صندلی فضای باز گروه دکو رز به دلیل کیفیت عالی و ویژگی هایی که دارند یکی از بهترین انتخاب ها برای تجهیز مبلمان فضای باز شما می باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied