شمانیوز
شما نیوز

حقوق کدام کارمندان افزایش می‌یابد؟

قبل از مصوبه افزایش ۵۰درصدی سقف امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، برخی دستگاه ها از این موضوع برخودار بودند که مابقی دستگاه ها نیز در سال جاری به اضافه شدند.

حقوق کدام کارمندان افزایش می‌یابد؟

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس: بهمن ماه سال 98 مصوبه افزایش 50 درصدی افزایش  سقف امتیازات  فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی دولت به همه  دستگاه های اجرایی  ابلاغ شد.

قبل از آن برخی از دستگاه ها بنا به مصوباتی از مزایای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برخودار بودند.

دستگاه‌های اجرایی که قبل از  بخشنامه شماره 696488 مورخ 1398.11.30 به موجب مصوبات موردی از افزایش سقف امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برخورداربودند بدین شرح است:

 

 

دستگاه هایی که کمتر از 50 درصد از امتیازات شغلی بهره مند شده اند در سال جاری تا این سقف بخشنامه دولت را برای کارمندان خود اجرایی خواهند کرد.

دستگاه‌های اجرایی که در اجرای  بخشنامه شماره 696488 مورخ 1398.11.30 از افزایش سقف امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردارشده‌اند بدین شرح است:

 

 

دستگاه‌های اجرایی که مشمول بخشنامه شماره 696488 مورخ 1398/11/30  نبوده‌اند لیکن به موجب سایر اختیارات قانونی از افزایش حقوق  (مشابه بخشنامه مذکور) برخوردارشده‌اند از این قرار است: 

 

8WbH8gQYLQwJ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    با سلام. حقوق کارکنان ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان ها هنوز ۲میلیون و پانصد الی ۸۰۰ هزار تومان است و متاسفانه هیچ گونه افزایشی نیافته! لطفا نهادهای مربوطه پیگیری کنند.

  • ناشناس

    سلام، در اسفندماه سال ۹۸،طبق بخشنامه یا همان فصل دهم قانون خدمات کشوری، با ۲۷سال سابقه خدمت آموزشی تمام وقت ۱۰۳هزار تومن برام اضافه شد!!! برای خانم معلمان ۲۵،۲۳،۱۷هزار تومن!!!! ما معلمین شاغل بویی از ۵۰درصد نبردیم!!!بوق و کرنا، تو دست کرده بودند، ایها الناس حقوق معلمان ۵۰درصد اضافه شد!!! خداوند عالم به همه کار است!!!

  • امید

    با سلام
    اول تشکر بابت سایت خوبتون.
    خواهشمندم از دوستان و بزرگواران خبرنگار که جزوء یکی از ستونهای دمکراسی هر کشوری حساب میشن و میتونن جلوگیری کنن از خیلی از بی عدالتی ها ، این مسئله رو پیگیری کنن.
    الان در راه آهن به رسمی ها این ۵۰ درصد رو اضافه کردن ولی متاسفانه به بقیه قراردادها از جمله قراداد کارگری موقت ماده ۱۲۴ که جزوء خدمات کشوری محسوب میشه اضافه نکردن.
    خواهش میکنم پیگیری کنید.
    به عنوان مثال بنده در قسمتی که کار میکنم هر کشیک ۶ نفر هستیم که همه ی ما کار یکسانی انجام میدیم اما حقوق اون دوستان ۵۰ درصد بیشتر از ماست ، آیا این عدالت است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فقط اگر پیگیری شما عزیزان باعث رفع این بی عدالتی بشه.
    نامه نگاری های ما هیچ جوابی نداشته.
    مگر اینکه با فشار شماها فرجی بشه.
    با این اوضاع بد اقتصادی ، دیگه تبعیض واقعا آزار دهنده است

  • ناشناس

    جانبازان عزیز که عمری در راه کشور گذراندن و زخمهایی دفاع مقدس بر تن دارند بعلت بی رحمی ویروس منحوس کرونا جان خود از دست دادن بعنوان شهید محسوب کنند با تشکر

  • ناشناس

    پس تکلیف این دستگاههایی که تا امسال از مزایا ی 50 درصد استفاده نکردند چی میشه