شمانیوز
شما نیوز

اطلاعیه مهم صندوق بازنشستگی کشوری

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تاریخ عقدنامه ازدواج فرزندان از اول فروردین ۹۸ برای ارائه تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری محاسبه می‌شود.

اطلاعیه مهم صندوق بازنشستگی کشوری

در اطلاعیه صندوق بازنشستگان کشوری برای دریافت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان آمده است:

به اطلاع بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می‌رساند که باتوجه به درخواست‌های مکرر عزیزان برای لحاظ کردن تاریخ عقد فرزندان بازنشستگان از ابتدای سال ۱۳۹۸ و دستور و تاکید مدیرعامل صندوق مبنی بر اجرایی شدن این درخواست، تاریخ عقدنامه فرزندان بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه‌بگیر برای دریافت تسهیلات ازدواج، از اول خرداد ۹۸ به اول فروردین ۹۸ تغییر یافت.

بنابراین فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه‌بگیر که برای نخستین بار ازدواج می‌کنند و تاریخ عقدنامه ایشان در بازه زمانی اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ قرار دارد، می‌توانند برای دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی، نسبت به ثبت نام و ارسال اینترنتی مدارک خود اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که پیش از این و در سال گذشته اقدام به ثبت‌نام کرده و موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند، در صورت قرارگرفتن در بازه زمانی اعلام شده (اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹) باید دوباره اقدام به ثبت‌نام و مدارک خود را ارسال کنند.

 

منبع: ایلنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • شاپور

    خوب است