شمانیوز
شما نیوز

فولاد هرمزگان:

توسعه ای فراگیر در جهت تحقق شعار سال جهش تولید

شرکت فولاد هرمزگان سومین شرکت بزرگ فولادی کشور با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن تختال در کرانه خلیج فارس و غرب بندرعباس واقع شده است . این شرکت سهم به سزایی در اقتصاد کشور و به تبع آن اقتصاد استان هرمزگان را داراست. فولاد هرمزگان سال ٩٨ را با گزارشات مالی عالی به پایان رساند. به خصوص در اسفند ماه این سال گزارش فروش شرکت حاکی از موفقیت فولاد هرمزگان در این سال بود. فولاد هرمزگان در سال جدید با چند طرح توسعه ای سعی دارد در ادامه این روند پرقدرت تر از سال قبل عمل کند.

توسعه ای فراگیر در جهت تحقق شعار سال جهش تولید

به گزارش شمانیووز به نقل از معدن نامه؛ با توجه به احتیاج بازار خارجی و داخلی به محصولات ویژه فولاد هرمزگان و توانایی این شرکت در فرآوری محصولات ویژه، علاقه مندی خاصی از طرف خریداران داخلی و خارجی برای محصولات فولادهرمزگان وجود دارد و این شرکت را بر آن داشته با طرح های توسعه ای سهم بیشتری از بازار داشته باشد. با اجرای طرح توسعه، در زمان طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و بخصوص در زمان بهره برداری علاوه بر افزایش ظرفیت فرآوری فولاد کشور و اشتغال پایدار مناسب، نقش این شرکت در تحقق تولید 55 میلیون تن فولاد در سال 1404 و همچنین طرح تولید 10 میلیون تن فولاد در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس نیز مهمتر می گردد.

 

طرح های توسعه ای این شرکت شامل احداث یک واحد تولید آهن اسفنجی 900 هزار تنی براساس تکنولوژی میدرکس به روش EPC ، احداث 4 عدد مخزن ذخیره آهن اسفنجی و  سیستم حمل مواد به روش EPC و احداث خط تولید ورق عریض با ظرفیت 1.2 میلیون تن در سال به روش EPC است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied