شمانیوز
شما نیوز

قدر فرصت خدمتگزاری در تامین اجتماعی را بدانیم

مراسم معارفه سرپرست جدید شعبه سیاهکل با حضور مدیر کل تامین اجتماعی گیلان برگزار شد .

قدر فرصت خدمتگزاری در تامین اجتماعی را بدانیم

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این مراسم گفت: سعادتی نصییب کارکنان این سازمان شده که در مجموعه ای مشغول به خدمت هستند که اهدافش عالی و مقدس است.

 

وی افزود : فرصت خدمت در تامین اجتماعی از بهترین روش ها برای دستیابی به رضایت الهی است .

 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه باید با مردمداری و احترام به مراجعان، در مسیر انجام وظایف گام برداریم، خاطر نشان ساخت: رفتار خوب، صداقت و سعه صدر از ویژگی های بارز نیروهای کارآمد است .

 

 حسین نژاد با تجلیل از متانت، رفتار و عملکرد خانم صادقپور در مدت 30 ماه ریاست شعبه سیاهکل ، اذعان داشت : ثمره و دستاورد این تلاش ، رضایتمندی مردم و مسئولین شهرستان از عملکرد ایشان است .

 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه قدرت یک مسئول از پرسنل او نشأت می گیرد، افزود : کار شما بعنوان ارزنده ترین سرمایه سازمان سبب توانمندی مجموعه می شود .

 

معصومه صادقپور رئیس پیشین شعبه سیاهکل نیز در این مراسم، به رشد 11 درصدی بیمه شدگان اجباری ، افزایش 23 درصدی مستمری بگیران و افزایش 12 درصدی کارگاههای فعال تحت پوشش اشاره و از همراهی کارکنان سپاسگزاری کرد . 

 

سبحان باقری مطلق رئیس جدید شعبه تامین اجتماعی سیاهکل نیز در این مراسم با بیان اینکه توسعه و تسهیل خدمات یکی از اهداف اصلی سازمان بوده و ارتباط مستقیمی با جلب رضایتمندی مخاطبان داراست ،افزود : شاخصهایی همچون ایفای مسئولیت اجتماعی، تحقق شفافیت، سه جانبه گرایی و مردمداری را اصول اولیه کار خود دانسته و امیدوارم با تکیه بر توانمندی همکاران با کار سخت و هدفمند بتوانم مسیر ریاست قبلی را ادامه دهم . 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied