شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه درگز مطرح کرد:

کاهش کاربرد دفترچه بیمه در راستای استقرار دولت الکترونیک

امام جمعه شهرستان درگز گفت: کاهش کاربرد دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت در راستای استقرار کامل دولت الکترونیک در این سازمان بیمه سلامت است.

کاهش کاربرد دفترچه بیمه در راستای استقرار دولت الکترونیک

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، حجت الاسلام والمسلمین ایروانی افزود: ایجاد دولت الکترونیک و ارائه خدمات سازمان‌ها به صورت الکترونیکی از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه ششم توسعه کشور است.

 

وی ادامه داد: درهمین راستا اقدام سازمان بیمه سلامت ایران برای کاهش کاربرد دفترچه‌های کاغذی بیمه ضمن ایجاد بانک اطلاعاتی سیستمی قابل دسترس برای هر بیمار تحت عنوان پرونده الکترونیک، قطعا مدیریت منابع این سازمان را در پی خواهد داشت.

 

ایروانی بیان کرد: تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان و تلاش در جهت افزایش سطح رضایت مردم قطعا منجر به کسب رضایت خداوند نیز خواهد شد.

 

امام جمعه شهرستان درگز ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی سازمان بیمه سلامت ایران در سال ۹۹ که از سال گذشته آغاز و در سال جاری نیز استمرار دارد، حرکت به سمت استقرار دولت الکترونیک است. در این راستا، نسخه نویسی الکترونیک، تبادل الکترونیکی اسناد بستری و استحقاق سنجی در شهرستان درگز همزمان با سایر نقاط کشور در حال اجرا است.

 

وی اظهار کرد: کاهش کاربرد دفترچه‌ها از تیر ماه جاری جزو برنامه عملیاتی سال ۹۹ سازمان است که محقق شدن این امر مستلزم همراهی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه سلامت در شهرستان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied