شمانیوز
شما نیوز

فروش سهام عدالت آغاز شد

دارندگان سهام عدالت که مشمول فروش بخشی از سهام عدالت خود هستند از امروز می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها، اقدامات لازم را انجام دهند.

فروش سهام عدالت آغاز شد

سهام عدالت| هفته گذشته وزارت اقتصاد و دارایی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، دارندگان سهام عدالت که تصمیم به فروش سهام خود دارند می‌توانند از روز سه‌شنبه (۶ خرداد) نسبت به فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه اعلام شده بود: از تاریخ ۱۰ خرداد بانک‌ها از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری‌های طرف قرار داد، به تدریج نسبت به فروش سهام عدالت متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب مشمولان واریز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا  : حال از امروز صبح ثبت سفارش فروش سهام عدالت در بانک‌ها آغاز شده و همه دارندگان سهام عدالت که به دنبال فروش سهام در اختیار خود هستند می‌توانند از امروز (سه‌شنبه) با مراجعه به شعب بانک‌هایی که قبلا در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی‌سازی معرفی کرده‌اند اقدام کنند.

این افراد با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل به ثبت سفارش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهدنامه مربوطه می‌توانند بخشی از سهام خود را به فروش برسانند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رحمان علیزاده شهرخوی

    سلام درباره سهام عدالت میفروشم چجوری هستش