شمانیوز
شما نیوز

فرماندار رودسر :

بانوان مدیران موفقی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق رئیس جدید شعبه کلاچای با فرماندار رودسر دیدار و گفتگو کردند.

بانوان مدیران موفقی هستند

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و معصومه صادقپور، رئیس جدید شعبه کلاچای با دکتر حسین اسماعیل پور فرماندار شهرستان  رودسر دیدار کردند .

 

دکتر اسماعیل پور در این نشست با اشاره به عملکرد موفق بانوان در پستهای ریاستی و داشتن خصلتهای بارزی همچون دقت و نظم ، عملکرد مطلوب مدیران زن را سبب افزایش شمار بانوان در مدیریت ادارات شهرستان رودسر برشمرد و اذعان داشت: در یک ساختار درست مدیریتی باید بجای تجهیزات و ابزار ، تربیت انسان و نیروهای کارآمد را اولویت قرار داد .

 

فرماندار شهرستان رودسر افزود : اگر به سرمایه انسانی توجه درست شود کارائی افزایش و مشکلات کاهش می یابد .

 

وی با اشاره به ضرورت ایجاد رضایتمندی در مردم و جامعه، اذعان داشت :سازمانی همچون تامین اجتماعی با استقرار عدالت اجتماعی نقشی مهم در جامعه داراست .

 

علی حسین نژاد، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه حدود 50 درصد جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی است، اظهار داشت : در جریان شیوع ویروس کرونا ، این سازمان با اتخاذ تمهیداتی در جهت کاهش و حذف مراجعات و ارائه خدمات مضاعف به بیمه شدگان گام برداشت .

 

شایان ذکر است، بدنبال بازنشستگی ناصر یاوری رئیس شعبه تامین اجتماعی کلاچای ، طی حکمی، معصومه صادقپور رئیس پیشین شعبه سیاهکل بعنوان رئیس جدید شعبه تامین اجتماعی کلاچای منصوب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied