شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

کسب رتبه هفتم کشوری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه تولید محتوا

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از کسب رتبه هفتم این اداره کل در بخش ارزیابی عملکرد خبری سال 98 بین اداره های کل فرهنگ وارشاد اسلامی سراسر کشور خبر داد.

کسب رتبه هفتم کشوری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه تولید محتوا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری با اشاره به کسب رتبه مشترک این اداره کل با استان آذربایجان شرقی بیان داشت: در دنیای کنونی روابط عمومی ها در اولویت نخست اداراه ها و سازمان ها قرار داشته و نقش آن ها در انعکاس اخبار درست و روشن به جامعه بسیار موثر است.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته اخبار و رویدادهای فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی در قالب کنگره ها، جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها به شکل هدفمند و یکپارچه از سوی روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی در وب سایت این اداره کل اطلاع رسانی شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص شاخص ها و مولفه های ارزیابی عملکرد خبری تارنماهای این اداره کل ها در کشور گفت: این شاخص ها شامل تیتر خبر، لید خبر،  متن خبر و عکس مرتبط با خبر بوده که در ارزیابی اخبار سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، اخبار به موقع، دقت خبری، نگارش و درست نویسی، درج آمار و ارقام دقیق، نظارت و ویرایش قبل از درج خبر، استفاده از تصاویر و عکس مرتبط، مدنظر و شاخص انتخاب بوده است.

 

وی عنوان داشت: فعالیت اداره کل های فرهنگ وارشاد اسلامی دارای تنوع و گستردگی بسیار زیادی است که گستردگی اخبار و گزارشات را در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی بالا می برد و همین موضوع طراحی و تدوین دستورالعمل هایی در  نظام جامع اطلاع رسانی و خبررسانی را لازم می کند.

 

کمساری در پایان، این موفقیت را به همکاران خود خصوصا همکار پرتلاش و سخت کوش  حمید الماسی نیا، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم تبریک گفت و برای وی و سایر همکاران از درگاه ایزد منان آرزوی موفقیت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied