شمانیوز
شما نیوز

حفظ شأن بازنشستگان برای سازمان تامین اجتماعی مهم است

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی با رئیس و اعضای کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی این استان دیدار و گفتگو کرد.

حفظ شأن بازنشستگان برای سازمان تامین اجتماعی مهم است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علیرضا محمدی گفت: فلسفه تأسیس کانون های بازنشستگی حل مسائل و مشکلات صنفی از لحاظ بازنشستگی، از کارافتادگی، خدمات بهداشتی، مراقبت های پزشکی، هماهنگی با تشکیلات کارگری است.

 

وی افزود: در استان خراسان جنوبی تعداد 9 کانون فعال هستند. اکثر شهرستانهای استان دارای کانون هستند .

 

محمدی افزود : تلاش مجموعه تأمین اجتماعی نیز در جهت استیفای حقوق صنفی و خواسته مشروع و قانونی بازنشستگان است و نگاه مدیران در تأمین اجتماعی نیز حفظ شأن و جایگاه بازنشستگان است .

 

وی همکاری در اجرای برنامه های کانون های بازنشستگی ، برگزاری دوره های آموزش ارتقاء سطح سواد سلامت بازنشستگان ، اردوهای سیاحتی و زیارتی و بسیاری برنامه های فرهنگی دیگر را از جمله خدماتی برشمرد که تأمین اجتماعی برای بازنشستگان در طول سال انجام می دهد.

 

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت : کلیه کارگران بازنشسته و مستمری بگیران و از کارافتادگان وبازماندگان تأمین اجتماعی در صورت دارا بودن شرایط می توانند به عضویت کانون درآیند.

 

در ادامه این دیدار محمد حسین براتی، رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان نیز گفت : در استان بیش از 10 هزار نفرازبازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی عضو این کانون ها هستند که از برنامه های مختلف کانون برخوردار می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied